Soldat - opis gry
Soldat to strzelanina z elementami gry zręcznościowej wyprodukowana i wydana przez studenta informatyki Michała Marcinkowskiego 9 maja 2002 roku jedynie na komputery osobiste z systemem Windows - 31 marca 2020 na Steam pojawiła się reedycja tytułu.
Produkcja jest pozbawioną fabuły strzelaniną w 2D. W jej ramach gracz wciela się w bezimiennego żołnierza, który na różnorodnych polach walki ściera się z innymi żołnierzami - sterowanymi przez sztuczną inteligencję albo innych graczy. Do walki mogą być wykorzystywane rozmaite bronie - od niepozornego noża po miotacz płomieni. Produkcja oferuje przy tym rozgrywkę rywalizacyjną przy użyciu internetu albo w trybie wspólnego ekranu. W ramach rozgrywki występują następujące tryby (w wariancie Survival, Realistic albo Arcade): Deathmatch, Pointmatch, Rambomatch, Teammatch, Capture the flag, Hold the Flag oraz Infiltration.
Produkcja spotkała się z ciepłym odbiorem ze strony społeczności, a w pewnym czasie od premiery - z racji prostoty wykonania - doczekała się dużej liczby modyfikacji. Sam autor jakiś czas później założył Transhuman Design, które zaprojektowało "Butcher".
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych