Spawn: Armageddon - opis gry
Spawn: Armageddon został wydany w 2003 roku na PlayStation 2, Xboksa i GameCube'a. Gra autorstwa Point of View zainspirowana została stworzonym przez Todda McFarlane'a komiksem, za kanwę biorąc wydarzenia mające miejsce pomiędzy pierwszym a dziewięćdziesiątym dziewiątym numerem serii.
Grę rozpoczyna scena, na której widzimy Spawna, niegdyś żołnierza sił specjalnych Ala Simonsa, na dachu opuszczonej katedry Des Plaines. Opleciony demonicznym symbiotem protagonista rozmyśla o utraconym życiu, swojej rodzinie i zdradzie, której dopuścił się jego przełożony, Jason Wynn. Nagle przez miasto przechodzi fala zielonego światła, zwiastująca nadejście Armageddonu - ostatecznego starcia sił piekieł i niebios. Bohater spada na jedną z plączących się u stóp zrujnowanej świątyni ulic i rusza, by odpowiedzieć nie tylko na wezwanie do walki, ale i ugasić pragnienie zemsty, które od czasu przybrania formy Hellspawna trawi jego umysł. Na swojej drodze spotka wiele znanych z kart komiksów postaci, m.in. będącego jego opiekunem Violatora znanego także jako Clown i samego władcę otchłani, Malebolgię.
Rozgrywka w Spawn: Armageddon skupia się na prowadzenie jak najbardziej efektownych i efektywnych walk w stylu znanym choćby z serii Devil May Cry i God of War. Główną bronią bohatera jest tworzący się z jego peleryny Topór Agonii, któremu towarzyszą ikoniczne dla wykreowanej przez McFarlane'a postaci łańcuchy. W starciach z większymi demonami Spawn korzysta także z broni palnej, posiłkując się przy tym piekielnymi mocami, głównie nekroplazmą. Gra oferuje także system rozwoju - Spawn w trakcie przebijania się przez kolejne lokacje zbiera duszę pokonanych przeciwników, które następnie może wymienić na ulepszenia posiadanego uzbrojenia oraz zwiększenie paska życia i regulującego używanie mocy wskaźnika nekroplazmy.
Komentarze (7)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych