Spectra: 8bit Racing - opis gry
Spectra: 8bit Racing nie jest grą wyścigową w ścisłym tego słowa znaczeniu. W produkcji Gateway ani nie ścigamy się z innymi rywalami, ani nie próbujemy wykręcać możliwie jak najlepszych czasów. Nasze zadanie ogranicza się do pokonywania przeszkód pozostawionych na torze i na zbieraniu pomarańczowych obiektów, które nabijają licznik punktów. Przeszkadzajki na neonowych trasach, które istotnie przywodzą trochę na myśl tytuły z ery 8-bitowych konsol, są przy tym generowane losowo, co znaczy, że wykuwanie toru na pamięć nie wchodzi w rachubę. Poruszać możemy się tylko w prawo lub lewo. Do sterowania używamy przycisków d-pada, triggerów lub gałki (w zależności od preferencji).
Twórcy przygotowali dziesięć podstawowych tras plus dziesięć hardkorowych dla największych wymiataczy, ale te trzeba najpierw odblokować. Trasa dobiega końca, gdy w tle skończy grać muzyka (ścieżka dźwiękowa składa się z chiptune’owych brzmień). Rozgrywkę urozmaica nieco system naliczania punktów. Otóż po zgarnięciu wspomnianego pomarańczowego pudła musimy odczekać kilka sekund, by punkty trafiły na nasze konto. Jeśli w tym czasie przywalimy w przeszkodę, zostajemy z pustymi rękami.
Spectra otrzymywała raczej przeciętne noty po premierze. Przede wszystkim narzekano na niewielką ilość contentu.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych