Star Wars Racer & Commando Combo - opis gry
Star Wars Racer & Commando Combo to wydanie zbiorcze dwóch gier z serii Star Wars. Składanka ukazała się na PS4 i Nintendo Switch. Za jej produkcję odpowiadało studio Aspyr Media, a za wydanie THQ Nordic.
Kolekcja oferuje dwie gry:
Star Wars Episode I: Racer
Star Wars Episode I: Racer oferuje wyścigi w zawrotnym tempie oraz tory pełne przeszkód i innych myków urozmaicających rozgrywkę. Standardowo wyścigi trwają trzy okrążenia (tory są jednak dość długie i niekiedy potrzebujemy kilku minut, by zaliczyć jedno kółko), nasz zawodnik posiada natomiast trzy życia, których nie może stracić podczas rywalizacji. Trzykrotnie zniszczenie poda równa się dyskwalifikacji, choć w trakcie zawodów można go naprawiać. Głównym trybem zabawy jest Tournament (turniej), w którym zarabiamy kasę (jej ilość zależy od pozycji na mecie) i ulepszamy naszą maszynę. W przeciwieństwie do innych future racerów, produkcja LucasArts nie kładzie nacisku na walkę. Jedyną postacią, która może uprzykrzyć życie w jakiś bardziej wymyślny sposób jest Sebulba.
Gra posiada też kilka innych wariantów zabawy. Free Race to pojedynczy wyścig, w którym do wyboru mamy zawodników i tory odblokowane w Tournament. Nie możemy w nim zarabiać pieniędzy, ale możemy za to ustawić poziom trudności. Jest jeszcze Time Attack, gdzie staramy się wykręcić jak najlepszy czas na (uprzednio odblokowanym) torze bez rywali oraz multiplayer dla maksymalnie dwóch osób (dotyczy wszystkich konsolowych wersji).
Star Wars: Republic Commando
Tłem dla gry są wydarzenia ukazane w drugim filmowym epizodzie Gwiezdnych Wojen. Republic Commando pozwala nam przejąć kontrolę nad czteroosobowym oddziałem Delta Squad wywodzącym się z Armii Klonów powstałej na bazie DNA Jango Fetta. Każdy z jego członków dysponuje unikalnymi zdolnościami przydatnymi podczas rozmaitych misji o newralgicznym znaczeniu.
Pod względem rozgrywki mamy tu do czynienia z taktycznym shooterem. Konkretnie rzecz biorąc wcielamy się w postać RC-1138, lidera Delta Squadu. Na wyposażeniu naszego podopiecznego i jego podkomendnych są np. blastery działające na trzy sposoby. Jest to tryb standardowy, snajperski oraz przeciwpancerny. Do tego dochodzą również standardowe pistolety strzelające pociskami energii, granaty oraz innego rodzaju uzbrojenie znajdowane w trakcie wykonywania misji.
Pomijając bronie, członkowie oddziału dysponują też osłoną chroniącą ich przed obrażeniami, a o ich stanie zdrowia informuje wskaźnik. Podkomendnym można także wydawać proste komendy.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych