Super Dungeon Tactics

Super Dungeon Tactics

5,5
2 oceny

Ocena wg platformy:

NS 5.0
PC 6.0
PS4 -
XONE -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Underbite Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strategiczna
Premiery
Świat:
14.12.2016
Europa:
14.12.2016
Producent:
Underbite Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strategiczna
Premiery
Świat:
14.12.2016
Europa:
14.12.2016

Super Dungeon Tactics - opis gry

Super Dungeon Tactics to gra strategiczna z elementami RPG wyprodukowana i wydana przez niezależne studio Underbite Games. Tytuł ukazał się na komputerach oraz konsolach PlayStation 4, Xbox One i Nintendo Switch.

Fabuła - Super Dungeon Tactics

Dalsza część tekstu pod wideo

Super Dungeon Tactics to kontynuacja Super Dungeon Explore z 2011. O ile jednak pierwsza część cyklu bliżej miała do planszówki, kontynuacja to strategia turowa z elementami RPG przywodząca na myśl Final Fantasy Tactics czy Tactics Ogre. Rozgrywkę rozpoczynamy z wojownikiem i czarodziejką. Oboje przypadkowo natykają się na grupę koboldów, która planuje atak na pobliskie miasto - miasto, warto dodać, nieobecne na żadnej mapie. Koniec końców udaje się powstrzymać nieprzyjaciół, co pozwala bohaterom zaznajomić się z sympatycznymi mieszkańcami. W trakcie kampanii nasi podopieczni będą ochraniać miasto przed atakami innych zakapiorów, a także stopniowo poznawać lokalne tajemnice.

Rozgrywka - Super Dungeon Tactics

Do wspomnianych dwóch postaci, z którymi rozpoczynamy zmagania, na przestrzeni kampanii dołącza jeszcze kilkanaście innych bohaterów i bohaterów. Każdy/każda posiada unikatowe zdolności. Bitwy rozgrywają się na mapkach pokrytych kwadratowymi polami, po których poruszają się nasi podopieczni i ich przeciwnicy. Potencjał bojowy bohaterów możemy zwiększać zmieniając ekwipunek - sprzęt zaś zdobywamy wykonując zadania powiązane z głównym wątkiem i te poboczne, których twórcy przygotowali sporą liczbę. Poza tym nie ma tu nabijania parametrów i grindu w dość powszechnym tego słowa znaczeniu.

W grze zaimplementowano jednak pewne elementy RPG (zwłaszcza te z tradycyjnych sesji RPG), mianowicie na różnych etapach bitew rzucamy kośćmi, co w ten lub inny sposób odbija się na walczących: podnosi ich parametry, nakłada buffy/debuffy itd.

Wideo - Super Dungeon Tactics

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper