Super Smash Bros. Brawl - opis gry
Super Smash Bros. Brawl jest bijatyką wyprodukowaną i wydaną przez firmę Nintendo w czerwcu 2008 roku na konsolę Wii. Brawl jest kolejną odsłoną serii Super Smash Bros., która towarzyszy graczom od czasów Nintendo 64. Jest przy tym pierwszą bijatyką z udziałem postaci z uniwersum Ninny, która wykorzystuje kontroler ruchowy.
Produkcja Nintendo to przede wszystkim gra multiplayerowa z gatunku party game dla maksymalnie czterech graczy, których zadaniem jest walczyć między sobą, korzystając przy tym z dobrodziejstw różnego rodzaju powe-up’ów. O ile w poprzednich odsłonach występowały tylko postacie z uniwersum Nintendo, do klasycznych braci Mario i Lugi’ego, kilku Pokemonów, Linka, księżniczki Zeldy czy Samus, w Brawl dołączyli znany z serii Metal Gear Solid Snake oraz gwiazda Segi - Sonic. Podstawowym trybem dla jednego gracza jest Adventure Mode. Historia tutaj opowiadana jest chaotyczna, przedstawiona w postaci animowanych scenek przerywnikowych. W trybie tym gracz ma do dyspozycji mapę świata, na której wybiera plansze oraz dostępne na nich postaci.
Oprócz trybu Adventure, który można przechodzić także w kooperacji offline, samotny gracz ma do wyboru krótkie misje specjalne, także tryb przypominający tradycyjne bijatyki. Solą Super Smash Bros. Brawl jest jednak zabawa wieloosobowa. Dzięki połączeniu z Internetem można zaprosić do zabawy nawet trójkę graczy. Do wyboru mamy trzydziestu pięciu zawodników oraz czterdzieści aren, z których wszystkie inspirowane są lokacjami z flagowych produkcji Big N, jak np. Donkey Kong Country czy Metroid Prime. Gra oferuje całe tony niespodzianek, bonusów i przedmiotów do odkrycia. W zakładce Collection można znaleźć niezliczoną ilość naklejek, figurek, statystyk oraz wersji demonstracyjnych gier ze starych konsol Nintendo.
Oprawa gry jest co najmniej dobra. Dostępny tryb 16:9 i rozdzielczość 480p powinny ucieszyć posiadaczy płaskich telewizorów. Mimo że tekstury oraz efekty nie powalają na kolana, to jednak niektórymi lokacjami trudno się nie zachwycić, a całość działa w sześćdziesięciu klatkach na sekundę.
Komentarze (7)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych