Super Stardust Delta - opis gry
Super Stardust Delta to strzelanina wyprodukowana przez fińskie studio Housemarque i wydana przez Sony Computer Entertainment. Tytuł ukazał się w cyfrowej dystrybucji tylko na PlayStation Vita.
Super Stardust Delta pod względem rozgrywki jest twin-stick shooterem. Oznacza to, że jedną gałką się poruszamy, a drugą strzelamy. Podczas rozgrywki kierujemy małym statkiem kosmicznym zmagającym się z chmarami przeciwników i innych przeszkód. Same plansze przypominają niewielkie planety. Łącznie na przejście czeka tu 25 poziomów umiejscowionych w pięciu ‘światach’. Na końcu każdego czeka na nas starcie z bossem.
Nasz statek dysponuje kilkoma rodzajami broni, w tym bombami, osłoną oraz boostem pozwalającym łatwiej kontrolować maszynę. Istnieją dwa rodzaje pocisków, które wystrzeliwuje. Bazują one na ogniu i lodzie i możemy się pomiędzy nimi przełączać w każdej chwili, a w zasadzie musimy. Atakiem jednego typu nie pokonamy bowiem wszystkich nieprzyjaciół. Działanie pocisków można ulepszać, do czego służą power-upy w postaci specjalnych żetonów. W skrajnych sytuacjach przydają się wspomniane bomby, które eliminują wszystkich na znacznym obszarze. Do wyboru mamy trzy ich rodzaje, każdy odpalany innym sposobem - poprzez użycie ekranu dotykowego, touchpada znajdującego się z tyłu konsoli lub potrząsając nią (swoją drogą ruszając konsolą możemy także zmieniać położenie kamery).
Gra posiada aż jedenaście trybów rozgrywki oraz oferuje sieciowe rankingi. Większość trybów umożliwia dokonanie wyboru pomiędzy metodami sterowania. Są dwa - Delta oaz Pure. W przypadku Delta korzystamy z rozmaitych funkcji przenośnej konsoli Sony (touchpad, ekran dotykowy itd.), z kolei Pure jest dla osób preferujących tradycyjne sterowanie bez wspomnianych gimmicków.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych