Sushi Striker: The Way of Sushido - opis gry
Sushi Striker: The Way of Sushido to gra logiczno-zręcznościowa wyprodukowana przez studio Indieszero i wydana przez Nintendo. Tytuł ukazał się na konsolach Nintendo 3DS i Nintendo Switch.
Produkcja studia Indieszero przywodzi na myśl gry typu match 3, w których zabawa polega na łączeniu trzech takich samych elementów. Tu jest dość podobnie, przy czym nie chodzi o jakieś mniej lub bardziej abstrakcyjne symbole, tylko o sushi. Założenia rozgrywki są proste: na dolnym dotykowym ekranie 3DS-a lub Switcha znajduje się kilka taśm produkcyjnych, na których znajdują się różne (stale przesuwające się) rodzaje sushi. Nasze zadanie polega na dobieraniu dań tego samego typu, na co mamy siedem sekund, a tak skonstruowany atak następnie ‘ciskamy’ w przeciwnika, pozbawiając go części energii. Tyle jeśli chodzi o podstawy, ale na tym nie koniec. Na różnych etapach zmagań wprowadzone zostają elementy uatrakcyjniające rozgrywkę, jak specjalne umiejętności, przedmioty czy też modyfikacje. W Sushi Striker zaimplementowano nawet szczątkowe elementy RPG, co widać w przypadku stworków zwanych sushi sprites. Dołączają one do głównego bohatera w trakcie jego podróży, a każdy stworek posiada unikalne zdolności, które z czasem da się rozwijać.
Główną atrakcją jest tutaj tryb fabularny, w którym główny bohater, Musashi, jest członkiem rebelii próbującej znieść zakaz sushi. W tym celu podróżuje on po świecie (kolejne pojedynki wybieramy z poziomu mapy świata), rywalizując z różnymi barwnymi postaciami (kampania składa się z grubo ponad stu ‘walk’). Poza tym dostępny jest także Puzzle Mode, w którym czekają na nas różne wyzwania, oraz multiplayer dla dwóch osób. Co warto dodać, możliwość grania przez sieć zostaje odblokowane dopiero po dojściu przez nas do piątego rozdziału fabuły.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych