Sword Art Online: Infinity Moment - opis gry
Sword Art Online: Infinity Moment to japońska gra RPG wyprodukowana i wydana przez Bandai Namco na konolę PlayStation Portable. Tytuł ukazał się pierwotnie tylko w Japonii, choć jego zlokalizowana wersja trafiła również na PS Vita jako dodatek do Sword Art Online: Hollow Fragment.
Infinity Moment powstało na bazie popularnych opowiadań autorstwa Rekiego Kawahary (na ich podstawie stworzono też popularny serial anime), które opisują zmagania graczy podróżujących po wirtualnej rzeczywistości zwanej fachowo w tutejszym uniwersum jako Virtual Reality Massively Multiplayer Online Role-Playing Game. Fabularnie gra przedstawia wydarzenia rozgrywające się po pierwszej części oryginalnej historii, choć tutaj mamy do czynienia akurat z alternatywną ich wersją. Otóż Kirito i reszta jego kompanii z powodu glitcha pozostaje w Sword Art Online pomimo pokonania Heathcliffa, a jakby tego było mało do SAO zostają też wciągnięte osoby grające w inne VMMORPG.
Prace nad scenariuszem Infinity Moment nadzorował sam Kawahara. Pod względem rozgrywki mamy tu natomiast do czynienia z dungeon crawlerem. Naszym najważniejszym zadaniem jest dotrzeć na sam szczyt liczącej sto pięter wieży. Walki toczą się w czasie rzeczywistym - mamy tu auto-attack oraz możliwość podpinania umiejętności pod konkretne klawisze. Istnieje również wskaźnik Risk, który nabijamy przez atakowanie oponentów. Jeśli dojdzie on do odpowiedniego poziomu, nasz podopieczny będzie w stanie wejść w stan Risk Break, który pozwoli mu zadawać większe obrażenia.
W Infinity Moment ważne jest nawiązywanie relacji z partnerami, a konkretnie partnerkami. W trakcie przygody spotkamy ich sześć. Relacje mają wpływ na to, co dzieje się podczas pojedynków, a także na wątki poboczne. Z towarzyszkami broni możemy korespondować za pomocą e-maili (a te pozwalają ponadto angażować się w opcjonalne questy).
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych