Tak 2: The Staff of Dreams - opis gry
Tak 2: The Staff of Dream to trójwymiarowa platformówka wyprodukowana przez studio Avalanche Software i wydana przez THQ na PlayStation 2, GameCube’a, Xboxa i GameBoy Advance. Gra była sequelem Tak and The Power of Juju.
Głównym bohaterem produkcji Avalanche jest ponownie tytułowy szaman Tak. Po poradzeniu sobie z czarnoksiężnikiem Tlalociem w poprzedniej części ma on nowe problemy - tym razem mianowicie zupełnie bez przyczyny zdarza mu się zapaść w głęboki sen. Tego typu incydenty zdarzają się nagminnie a w ich trakcie protagonista przenosi się do tajemniczej krainy gdzie otrzymuje informację, że musi uratować pewną księżniczkę. Jeśli nie podoła, może się zdarzyć, że kiedyś nie zdoła się wybudzić.
Kontynuacja pod wieloma względami przypomina pierwowzór, jednak pewne akcenty rozłożono tu inaczej. Tym razem bowiem większy nacisk położono na walkę i rozwiązywanie łamigłówek, a mniejszy na zbieractwo. Tak jak poprzednio protagonista porusza się po trójwymiarowym środowisku. Twórcy przygotowali rozmaite lokacje: tropikalne lasy, kaniony, wulkany, tundry zasypane śniegiem, a także bardziej wymyślne miejscówki z krainy snów. W przygodzie pomagają mu różne napotykane na drodze zwierzęta, np. wiewiórki rzucają żołędziami w przeciwników, brzuch niedźwiedzi pozwala wbić się do normalnie niedostępnych miejsc, smród skunksa sprawia iż nie jesteśmy atakowani, bobry budują mosty, a dziki użyczają swoich grzbietów.
W dalszych częściach gry Tak zyskuje także moce, które jemu samemu pozwalają przemienić się w zwierzęta. Pod postacią żaby jest w stanie pływać i łapać muchy jęzorem, jako wiewiórka szybuje, jako dzik potrafi pokonywać niektóre przeszkody, a forma niedźwiedzia pozwala ślizgać się po lodzie. Do swojej dyspozycji ma również zaklęcia o różnych właściwościach, które zużywają energię many.
Komentarze (1)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych