Tannenberg - opis gry
Tannenberg to taktyczna strzelanina z widokiem z perspektywy pierwszej osoby wyprodukowana wspólnie przez dwa niezależne studia M2H i Blackmill Games. Tytuł był samodzielnym rozszerzeniem do Verdun. Podobnie jak ‘podstawka’ był on pierwotnie dostępny w programie Early Access.
Tytuł gry, podobnie jak w przypadku pierwowzoru, nawiązuje do bitwy, która miała miejsce podczas I wojny światowej w Prusach Wschodnich. Główne założenia nie uległy zmianie. Twórcy starali się odwzorować ówczesne realia z możliwie jak największą dokładnością - odwzorowano umundurowanie i uzbrojenie walczących stron, a nawet teren, na którym doszło do batalii. Realizm przejawia się też w rozgrywce. Walczący nie są nadludźmi, którzy mogą przyjąć na klatę pół magazynka. Przeciwnie - żołnierza do piachu posłać może jeden celniejszy strzał.
Gra została stworzona z myślą przede wszystkim o wieloosobowych potyczkach. Grać mogą 64 osoby jednocześnie w trzech wariantach rozgrywki. Pierwszy to Maneuver, w którym zmagania rozpoczynamy od wyboru frakcji (państwa centralne lub Ententa), jednostki oraz funkcji, jaką będziemy pełnić (klasy różnią się wyposażeniem). Właściwa rywalizacja polega natomiast na przejmowaniu kontroli nad sektorami, za co otrzymujemy pewną liczbę punktów (ważniejszy sektor to więcej punktów). Kto zdobędzie ich więcej, będzie mógł pozbawić rywala zasobów. Utrata wszystkich zasobów wiąże się z przegraną.
Pozostałe dwa tryby znane są z podstawki. Jest to Attrition Warfare, gdzie obie walczące strony dysponują w nim pewną liczbą ‘biletów’ (tickets), których pula kurczy się ilekroć ktoś polegnie. Nasze zadanie polega na tym, żeby pozbawić przeciwnika wszystkich biletów. Bez nich jego żołnierze nie będą mogli się bowiem respawnować. Ostatni tryb to natomiast Rifle Deathmatch, specjalny deathmatch, w którym posługując się strzelbą usiłujemy wyeliminować rywali. Otrzymujemy za to doświadczenie, które można przeznaczyć na modyfikacje broni.
Komentarze (1)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych