The Sea Will Claim Everything - opis gry
The Sea Will Claim Everything to powieść graficzna wyprodukowana i wydana przez Jonasa Kyratzesa (późniejszego współautora scenariusza The Talos Principle) oraz Verene Kyratzes 23 maja 2012 jedynie na PC. Za warstwę audio odpowiada Chris Christodoulou.
Produkcja jest grą przygodową point-and-click, która może przywodzić na myśl stare produkcje od LucasArts. Gracz "przemieszcza się" więc pomiędzy ekranami, a tam wchodzi w interakcje z postaciami albo przedmiotami. Z tą produkcją zapoznać się można edynie w rozgrywce dla pojedynczego gracza.
W ramach fabuły opowiedziana jest osadzona w stworzonym wcześniej przez twórców "The Land of a Dream", a dokładnie w "Fortunate Isle". Tamtejszy lord Urizen - wykorzystując kryzys ekonomiczny - wyzyskuje miejscową ludność. Dodatkowo, pradawny lud Underhome z nieznanych im powodów, jest wykluczony. Jeden z druidów, bezradny wobec sytuacji w krainie, decyduje się stworzyć portal umożliwiający bezpośrednią interakcję z "The Land of the Dream".
Produkcja spotkała się z przychylnym odbiorem ze strony społeczności, a wśród pochwał najczęściej pojawiały się te dotyczące warstwy narracyjnej oraz audiowizualnej. 24 marca 2016 produkcja pojawiła się na platformie Steam, a wcześniej była dostępna w "bundle'ach" z innymi grami albo poprzez stronę autora.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych