Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter - opis gry
Tom Clancy’s Ghost Recon Advanced Warfighter to taktyczny shooter wyprodukowany i wydany przez Ubisoft na PC, PlayStation 2, Xboxa i Xboxa 360. Gracz wciela się tu w dowódcę oddziału Ghosts, który zostaje wysłany z ważną misją do stolicy Meksyku.
Akcja toczy się na przestrzeni trzech dni. Ghosts będą musieli wykonać szereg zadań mających na celu m.in. ochronę prezydentów USA i Meksyku, próbę odbicia amerykańskiej technologii czy powstrzymanie oddziałów rebelianckich.
Podczas rozgrywki bezpośrednią kontrolę mamy tylko nad dowódcą oddziału, reszcie staramy się wydawać w miarę jak najlepsze wytyczne. Poziom trudności został obniżony względem poprzednich odsłon Ghost Recon. Większy nacisk położono na walkę, a nasi towarzysze są w stanie przyjąć większą ilość obrażeń. Grę w ramach założeń taktycznego shootera nadal trzymają jednak takie rozwiązania jak brak możliwości zregenerowania zdrowia w trakcie misji, czy posyłające natychmiast do piachu headshoty i serie z karabinu.
Do dyspozycji w Advanced Warfighter mamy różne rodzaje broni. Część ma odpowiedniki w prawdziwym świecie, część jest prototypami. Oprócz tego na naszej drodze pojawiają się też czołgi, pojazdy opancerzone i drony.
Wersje, które dzieli generacja, sporo się od siebie różnią. Dotyczy to nie tylko pewnych zmian w misjach, ale także także samej rozgrywki. Wymienić można chociażby obecność dwóch perspektyw, z których śledzimy akcję (pierwsza i trzecia), system umożliwiający chowanie się za przeszkodami, wychylanie i ostrzeliwanie wroga, kierowanie pojazdami, większą ilość pomocników (trzech na X360, jeden na PS2/XB), mapkę z pozycjami zlokalizowanych przeciwników i kilka mniej istotnych rzeczy. Na X360 bardziej rozbudowany jest ponadto multiplayer - przez sieć może się w nim zmagać szesnastu graczy, a na starszych sprzętach maks. ośmiu.
Komentarze (9)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych