Tom Clancy's Ghost Recon Phantoms - opis gry
Tom Clancy's Ghost Recon Phantoms to taktyczna strzelanina wyprodukowana i wydana przez firmę Ubisoft. Tytuł ukazał się tylko na komputerach. W planach była też wersja na Wii U, lecz prace nad nią przerwano.
Phantoms to w odróżnieniu od innych odsłon Ghost Recon gra udostępniana w modelu F2P, to znaczy, że można w nią było grać za darmo, ale twórcy zaimplementowali system mikrotransakcji, który pozwala w ten lub inny sposób wpłynąć na rozgrywkę. Akcja rozgrywa się w dalszej przyszłości, a do wyboru ma dwie rywalizujące ze sobą frakcje żołnierzy: Ghosts i Phantoms (jedna jest proamerykańska, druga anty-). Podział ten jednak nie przekłada się w żaden sposób na gameplay - obie strony są pod tym względem takie same. Twórcy udostępnili trzy warianty rozgrywki, a w każdym z nich założenia są takie same - przejąć kontrolę nad wskazaną liczbą miejsc (różnią się tylko ich liczbą, od jednego do pięciu). Zmagania śledzimy z perspektywy trzeciej osoby, ale w określonych sytuacjach przełączamy się na widok z oczu (np. podczas celowania).
Żołnierz, nad którym przejmiemy kontrolę, może reprezentować jedną z trzech klas: assault (najbardziej ofensywna), recon (skradanie) oraz support (szeroko pojęte wsparcie). Podopieczni dysponujemy różnymi zdolnościami, także tymi pasywnymi, jak szybsze regenerowanie zdrowia. Co jednak warto podkreślić, nad użyciem konkretnej umiejętności należy się dobrze zastanowić, ponieważ minie nieco czasu (cooldown) zanim będziemy mogli z niej skorzystać ponownie. A do tego wszystkiego dochodzą też bronie/pancerze wszelkiej maści oraz modyfikacje do nich. Możemy je zdobyć na dwa sposoby: albo wydając wirtualną walutę zarobioną podczas rozgrywki, albo walutę prawdziwą.
Gra przestała być wspierana w grudniu 2016 roku.
Komentarze (2)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych