Tom Clancy's Rainbow Six: Critical Hour - opis gry
Tom Clancy’s Rainbow Six: Critical Hour to strzelanina taktyczna wyprodukowana i wydana przez Ubisoft wyłącznie na Xboxa w 2006 roku. Gra była swoistą kompilacją najlepszych misji z dotychczasowych odsłon serii.
Produkcja Ubisoft, pomimo kompilacyjnego charakteru, posiada spajający wszystko wątek fabularny. Otóż John Clark, dotychczasowy dowódca oddziału Rainbow Six i bohater książek Clancy’ego, przechodzi na emeryturę, a pałeczkę przejmuje po nim Domingo “Ding” Chavez. Podczas robienia porządków w biurze Clark wspomina misje, w których przyszło mu wziąć udział.
Misje, które przyjdzie nam pokonać, pojawiały się w różnych odsłonach Rainbow Six - począwszy od pierwszej części, a skończywszy na Tom Clancy’s Rainbow Six: Rogue Spear z PC. Gameplay został przy tym oczywiście zmodyfikowany, robiąc użytek z nowych rozwiązań oraz technologii. W odróżnieniu od poprzednich konsolowych gier tego samego cyklu, tutaj większy nacisk został położony na strategiczne planowanie. Nasi podopieczni, którymi steruje sztuczna inteligencja, ale my możemy im wydawać proste komendy w zależności od sytuacji, są generalnie mniej wytrzymali i jeden celny strzał nieprzyjaciela może ich poważnie ‘nadwątlić’ (obrażenia z kolei wpływają później na zdolność poruszania i celność). Wszystkich misji jest łącznie siedem i można je przechodzić na kilku poziomach trudności.
Oprócz trybu fabularnego gra posiada dwa dodatkowe tryby dla jednego gracza (plus trening), czyli Terrorist Hunt (polowanie na terrorystów) i Lone Rush (wyzwania które musimy zaliczyć mieszcząc się w czasie), oraz multiplayer dla maksymalnie szesnastu osób. Oferuje on kilka wariantów rozgrywki, a potyczki możemy rozgrywać na osiemnastu mapach znanych z poprzednich części.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych