Reklama
Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown

Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown

6,9
20 oceny

Ocena wg platformy:

PC 7.7
PS2 7.0
XBOX 5.0
GC 7.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Red Storm Entertainment
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina tak.
Śr. czas:
20 godzin
Liczba graczy:
1-16
Premiery
Świat:
06.09.2005
Europa:
09.09.2005
Polska:
23.09.2005
Producent:
Red Storm Entertainment
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina tak.
Śr. czas:
20 godzin
Liczba graczy:
1-16
Premiery
Świat:
06.09.2005
Europa:
09.09.2005
Polska:
23.09.2005

Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown - opis gry

Tom Clancy’s Rainbow Six: Lockdown to taktyczna strzelanina wyprodukowana przez studio Red Storm Entertainemnt i wydana przez Ubisoft na komputery osobiste oraz konsole PlayStation 2, Xbox i GameCube. Lockdown to czwarta część serii Rainbow Six. W odróżnieniu od poprzedników, stawia ona jednak bardziej na akcję.

Akcja gry toczy się w 2009 roku. W produkcji Red Storm kierujemy specjalnym oddziałem Rainbow, który stawia czoło międzynarodowej organizacji terrorystycznej zwanej Global Liberation Front. Front wykrada niezwykle niebezpiecznego wirusa Legion, który zdolny jest znacząco przetrzebić ludzkość. Ktoś w tej sytuacji musi go powstrzymać.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Kierując wspomnianym oddziałem odwiedzimy różne zakątki świata, eliminując zagrożenie ze strony GLF. Jak wspomnieliśmy na wstępie, gra stawia bardziej na akcję, a nie realizm. Względem poprzedniej części serii dodano kilka nowości, np. możliwość otwarcia zamkniętych drzwi poprzez przestrzelenie zamka. Jeszcze przed właściwą rozgrywką wybieramy komandosa reprezentującego jedną z czterech klas - są to commando, spec-op, medyk i inżynier. Projekt poziomów jest dość liniowy, co znaczy, że przez większą część czasu poruszamy się z punktu A do punktu B, tylko od czasu do czasu mając większą swobodę manewru. Oczywiście motyw kierowania zespołem nie został wyrugowany z Lockdown, a nawet go poprawiono. Sterowanie zostało uproszczone, ale nie przeszkodziło to w implementacji nieobecnych wcześniej komend.

 

Pomiędzy poszczególny wersjami gry jest sporo różnic. I tak na PC zmodyfikowano strukturę poziomów by były bardziej otwarte, a na konsolach dodano bonusowe misje, w których wcielamy się w snajpera eliminującego kolejne cele. Zmiany dotyczą również multiplayera. Każda konsola posiada specjalny tryb niedostępny gdzie indziej. Na Xboxie jest to Persistent Elite Creation, który daje możliwość stworzenia postaci (/avatara) i rozwijania jej z czasem, a na PS2 dodano Rivalry, tryb, który stawia naprzeciw siebie terrorystów i antyterrorystów. Wersja na GameCube’a nie posiada funkcji sieciowych, oferując zamiast tego co-op dla dwóch graczy.

Wideo - Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper