Tony Hawk's Project 8

Tony Hawk's Project 8

6,6
55 oceny

Ocena wg platformy:

PS3 6.4
X360 6.5
PSP 6.9
PS2 6.9
XBOX 6.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Neversoft Entertainment
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Sportowa
Śr. czas:
15 godzin
Premiery
Świat:
17.11.2006
Europa:
23.03.2007
Producent:
Neversoft Entertainment
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Sportowa
Śr. czas:
15 godzin
Premiery
Świat:
17.11.2006
Europa:
23.03.2007

Tony Hawk's Project 8 - opis gry

Tony Hawk's Project 8 jest grą sportową z serii Tony Hawk traktującą o jeździe na deskorolce, wyprodukowaną przez Neversoft i wydaną przez Activision w listopadzie 2006 roku na konsolę Xbox 360, a w marcu 2007 na PlayStation 3. Ukazały się także wersje na PlayStation 2, Xboksa oraz PSP.

W Project 8 gracz otrzymuje do dyspozycji jeden, bardzo duży teren, po którym można poruszać się bez żadnych loadingów. Wygląda to zdecydowanie lepiej niż namiastka wolności, jaką mogliśmy obserwować w Tony Hawk's American Wasteland rok wcześniej. System postaci znacznie różni się od tego, co gracze poznali w poprzednich częściach. Tutaj statystyki rosną niczym w grach RPG - im dłużej główny bohater jeździ i wykonuje konkretne ewolucje (manuale, obroty, wyskoki, itp.), tym szybciej podnoszą mu się konkretne współczynniki. W przypadku pada Sixaxis do PlayStation 3, gracze mogą wykonywać tricki poprzez odpowiednie wychylanie kontrolera, jednakże znacznie wygodniejsze i bardziej intuicyjne jest operowanie gałkami.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Kariera Tony Hawk's Project 8 w jest głównym trybem, podczas którego gracz wykonuje zadania zarówno popychające fabułę do przodu, jak i zupełnie opcjonalne questy. W wybranych miejscach można przestawiać elementy otoczenia, by ułatwić sobie życie i wykonywać jeszcze bardziej okazałe combosy. Wydawało się, że w kwestii różnorodności zadań w poprzednich odsłonach Tony Hawk wymyślono już wszystko, jednak Project 8 bardzo pozytywnie zaskakuje - ich system został w tej części całkowicie przemodelowany. Poziomu trudności gracz nie wybiera już na początku - od teraz każde z zadań ma trzy oddzielne poziomy trudności - Amateur, Pro oraz Sick - w zależności od naszych umiejętności, można próbować wykonać je na kilka różnych sposobów, a dzięki sieciowej tablicy rekordów mamy możliwość sprawdzić, jak nasz wynik ma się do umiejętności najlepszych na świecie.

 

Animacja postaci, wielkość obszaru do zwiedzania, oświetlenie i wygląd większości obiektów stoją na wysokim poziomie, jednak grze zdarzają się stosunkowo częste spadki animacji. Ścieżka dźwiękowa do Tony Hawk's Project 8 to kilkadziesiąt kawałków z trzech różnych kategorii: hip-hop, punk i rock.

Wideo - Tony Hawk's Project 8

Komentarze (6)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper