Totally Accurate Battle Simulator - opis gry
Totally Accurate Battle Simulator to gra strategiczna wyprodukowana i wydana przez niezależne studio Landfall. Tytuł ukazał się na komputerach oraz konsoli Xbox One, gdzie początkowo był dostępny w programie Early Access.
Rozgrywka - Totally Accurate Battle Simulator
Totally Accurate Battle Simulator to produkcja będąca czymś w rodzaju parodii gier strategicznych. Rozgrywka przypomina tu trochę tytuły w konwencji auto-chess. Na polu bitwy podzielonym na pół stają dwie armie składające się z rozmaitych jednostek. Walczących rozstawiamy według własnego widzimisię (mamy jednak pewien limit co do tego, ilu podopiecznych użyć), a gdy już zakończymy ten proces, obie strony rzucają się sobie do gardeł. Taką wojnę możemy następnie śledzić z perspektywy wojaków, przejmując nad nimi kontrolę (i zdobywając w ten sposób dostęp do ich zdolności).
Nie wszystko sprowadza się tylko do przypadkowych rozstrzygnięć. Strategiczne planowanie także ma oczywiście znaczenie. W grze zaimplementowano system przywodzący na myśl zabawę w papier-nożyce-kamień. Różne jednostki uczestniczące w bitwach mają swoje wady i zalety. Dla przykładu łucznicy świetnie radzą sobie z piechotą, ale kiepsko z żołnierzami posiadającymi tarcze. Dobra znajomość tych plusów i minusów pozwala z większą łatwością wygrywać bitwy. Zwycięża ten, kto wybije wszystkich przeciwników.
Głównym wariantem zabawy w Totally Accurate Battle Simulator jest kampania, a konkretnie cztery kampanie, które nawiązują do innych epok historycznych. W każdej z nich mamy także do czynienia z innymi mapami (te, swoją drogą, da się eksplorować, dzięki czemu odblokowujemy nowe rodzaje jednostek).
Oprócz tego twórcy przygotowali też tryb sandboksowy, którym możemy pokierować którąkolwiek ze stron i nie mamy wyznaczonych żadnych limitów.
Komentarze (1)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych