Tourist Trophy: The Real Riding Simulator

Tourist Trophy: The Real Riding Simulator

7,6
25 oceny

Ocena wg platformy:

PS2 7.6

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Polyphony Digital
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Wyścigi,   Symulacja
Śr. czas:
40 godzin
Premiery
Świat:
02.02.2006
Europa:
29.05.2006
Polska:
31.05.2006
Producent:
Polyphony Digital
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Wyścigi,   Symulacja
Śr. czas:
40 godzin
Premiery
Świat:
02.02.2006
Europa:
29.05.2006
Polska:
31.05.2006

Tourist Trophy: The Real Riding Simulator - opis gry

Po spektakularnych sukcesach wyścigów z serii Gran Turismo, Polyphony Digital postanowiło, że skupi się na temacie ścigania jednośladami. W 2006 roku na rynku pojawiło się Tourist Trophy: The Real Riding Simulator - tytuł, w którym można ścigać się rozmaitymi motocyklami z klasy sportowo-turystycznej i sportowej.

Tourist Trophy: The Real Riding Simulator działa w oparciu o silnik Gran Turismo 4. Wiąże się z tym szereg konsekwencji. Choć tytuł podejmuje temat wyścigów jednośladów, to motocykle prowadzą się w podobny sposób do samochodów, zachowując np. dużą stabilność na zakrętach, nawet przy hamowaniu. Z drugiej strony gra odziedziczyła po serii Gran Turismo wszystkie pozytywne elementy, a więc bardzo dużą ilość dostępnych maszyn, które zdobywa się na podobnej zasadzie do flagowego IP Polyphony Digital. W tytule nie występuje jednak waluta, za którą można by kupować nowe pojazdy. Nowe wyzwania oraz motory odblokowuje się poprzez zaliczanie kolejnych "licencji" - np. serii wyzwań dla motocykli z silnikami o pojemności 250cc. Sama rozgrywka została podzielona na dwa główne tryby: Arcade oraz TT mode. W przypadku modułu TT można przed rozpoczęciem wyścigów określić zwyczajowe zachowanie wirtualnego jeźdźca. Do wybory mamy np. poziom wychylania ciała przy pokonywaniu zakrętów czy pochylenie głowy w łukach. 

Dalsza część tekstu pod wideo
 
W przypadku wybrania najwyższego poziomu trudności gracz odpowiada w Tourist Trophy: The Real Riding Simulator nie tylko za prowadzenie motocykla, ale również ma wpływ bezpośrednio na ułożenie ciała kierowcy. Przy rozwijaniu dużych prędkości należy np. skrywać się za owiewkami (do czego służy specjalnie oddelegowany przycisk na padzie). Dodatkowo gracz otrzymuje pełną kontrolę nad hamowaniem - tak jak w prawdziwym stalowym rumaku hamować można niezależnie przednim i tylnym hamulcem. Tourist Trophy: The Real Riding Simulator było krytykowane w recenzjach za uproszczenia w fizyce jazdy motocykli - jednoślady prowadzą się bowiem trochę zbyt podobnie do samochodów. Jako duży plus wymieniana była wielka ilość maszyn dostępnych dla graczy - od skuterów, przez motocykle enduro, ścigacze, sportowo-turystyczne i klasyczne "golasy" takich firm jak Honda, Suzuki czy KawasakiLicencjonowane są też kombinezony, kaski, buty i cała masa akcesoriów dla naszego kierowcy. Wzorem gran Turismo, można także grzebać w ustawieniach motocykli, czy sfotografować naszą maszynę dzięki specjalnemu trybowi. 

Wideo - Tourist Trophy: The Real Riding Simulator

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper