Transformers: Fall of Cybertron

Transformers: Fall of Cybertron

7,9
50 oceny

Ocena wg platformy:

PC 7.0
PS4 9.0
XONE 7.0
PS3 7.9
X360 7.8

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
High Moon Studios
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina,   Akcja
Śr. czas:
15.5 godzin
Premiery
Świat:
21.08.2012
Europa:
24.08.2012
Polska:
24.08.2012
Producent:
High Moon Studios
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina,   Akcja
Śr. czas:
15.5 godzin
Premiery
Świat:
21.08.2012
Europa:
24.08.2012
Polska:
24.08.2012

Recenzja redakcji

Recenzja: Transformers: Fall of Cybertron (PS3)
8.0
Recenzja: Transformers: Fall of Cybertron (PS3)

Transformers: Fall of Cybertron - opis gry

Transformers: Fall of Cybertron jest strzelaniną z akcją ukazaną z perspektywy trzeciej osoby, stworzoną przez High Moon Studios i wydaną przez Activision w sierpniu 2012 roku na PlayStation 3, Xboksy 360 oraz komputery osobiste. Fall of Cybertron jest bezpośrednią kontynuacją wydanego dwa lata wcześniej Transformers: War for Cybertron, które spotkało się z ciepłym przyjęciem recenzentów i graczy. Gra w 2016 roku trafiła na PlayStation 4 i Xboksa One.

Fabuła Fall of Cybertron kontynuuje wątki rozpoczęte w Transformers: War for Cybertron. Akcja gry rozgrywa się niedługo po wydarzeniach z części pierwszej - Autoboty nadal znajdują się na rodzimej planecie, tytułowym Cybertronie, który na skutek trwającej setki lat wojny z Decepticonami, skazany jest na zagładę. Jedynym ratunkiem dla Autobotów jest ucieczka pod przywództwem Optimusa Prime’a. Jednak Decepticony nie mają zamiaru im w tym pomóc, na dodatek wewnątrz ich frakcji także nie brakuje problemów. Zdradliwy Starscream tylko czeka na potknięcie aktualnego lidera, Megatrona, by zająć jego miejsce.

Dalsza część tekstu pod wideo

Fall Cybertron to trzecioosobowy shootera z celownikiem zawieszonym nad ramieniem postaci, w który gra się niemal identycznie jak w oryginał, ale w którym wprowadzono także wiele zmian. Przede wszystkim zniknęła opcja wyboru Transformera przed misją w trybie kampanii. Gracz nie może liczyć także na wsparcie kompanów, jest zmuszony sterować odgórnie narzuconym robotem. Wszystkie powyższe zabiegi posłużyły nadrzędnemu celowi - zdynamizowaniu akcji. Odrobinę chaotyczne strzelanie z „jedynki” zastąpione zostało przez dokładnie przemyślane etapy, efektowne sekwencje strzelanin oraz elementy zręcznościowe rodem z . Deweloper uwzględnił też tryb muliplayer, w którym oddał graczom cztery opcje zabawy: odpowiednik Hordy z Gears of War oraz trzy formy współzawodnictwa.

Pod względem oprawy graficznej „dwójka” niewiele różni się od Transformers: War for Cybertron, choć naturalnie dokonano kilku szlifów. Fall of Cybertron napędzane jest silnikiem Unreal Engine 3, a szczególną uwagę zwraca pomysłowy, wierny komiksowym realiom design.

Wideo - Transformers: Fall of Cybertron

Komentarze (6)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper