Treachery in Beatdown City

Treachery in Beatdown City

6,0
2 oceny

Ocena wg platformy:

NS -
PC 6.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Nuchallenger
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka chodzona,   RPG akcji
Premiery
Świat:
31.03.2020
Europa:
31.03.2020
Producent:
Nuchallenger
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka chodzona,   RPG akcji
Premiery
Świat:
31.03.2020
Europa:
31.03.2020

Treachery in Beatdown City - opis gry

Treachery in Beatdown City to gra action-RPG inspirowana oldskulowymi chodoznymi bijatykami. Tytuł ukazał się na komputerach oraz konsoli Nintendo Switch. Za jego produkcję odpowiadało studio Nuchallenger.

Rozgrywka - Treachery in Beatdown City

Dalsza część tekstu pod wideo

Treachery in Beatdown City to połączenie gry RPG z oldksulową chodzoną bijatyką w typie np. serii Double Dragon czy Downtown Nekketsu. Naszym zadaniem jest odbicie prezydenta USA Blake'a Oramy, którego porwała przestępcza organizacja o nazwie Ninja Dragon Terrorists. W grze występują trzy grywalne postacie, pomiędzy którymi możemy się przełączać. Jest to początkująca zawodniczka MMA Lisa Santiago, były zapaśnik Brad Steele i mistrz sztuk walki Bruce Maxwell. 

Rozgrywka składa się zasadniczo z dwóch części. Ta najważniejsza to oczywiście bitka na ulicach Nowego Jorku. W odróżnieniu od tradycyjnych chodzonych bijatyk nie brniemy tutaj jednak przed siebie, eliminując po drodze rzesze nieprzyjaciół. Zamiast tego eksplorujemy mapę świata (tzn. miasta; to ta druga część), co przypomina klasyczne japońskie RPG, i odwiedzamy miejsca (areny), gdzie czeka na nas mniej lub bardziej istotna dla fabuły walka.

System walki także inspirowany jest klasycznymi turowymi jRPG. Ciosy, jakie ma wykonać nasz podopieczny lub podopieczna, wybieramy z poziomu menu. Duże znaczenie ma konstruowanie efektownych i efektywnych combosów. W tym celu zatrzymujemy czas i wybieramy maksymalnie trzy umiejętności. Ich użycie ma swój koszt - punkty FP.

W Treachery in Beatdown City nie ma systemu rozwoju, ale bohaterowie, którzy oczywiście różnią się umiejętnościami, w kluczowych momentach wyuczają się nowych technik. 

Gra, warto dodać, była udostępniana w odcinkach. Drugi epizod udostępniono za darmo.

Wideo - Treachery in Beatdown City

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper