Tribes: Zemsta - opis gry
Tribes: Vengeance (u nas wydane pod nazwą Tribes: Zemsta) to strzelanina wyprodukowana przez Irrational Games i wydana przez Sierra Entertainment 5 października 2004 w USA i 22 października 2004 w Europie jedynie na komputery osobiste z systemem Windows. Na terenie Polski, dzięki CD Projekt, produkcja pojawiła się 28 lipca 2005 roku - później wydane zostały reedycje tytułu (eXtra Klasyka neXt, Fajna Cena)
Produkcja jest trzecią odsłoną cyklu Tribes zapoczątkowanego w 1998 przez Dynamix, który ubogaca zawartość względem poprzednich odsłon. Jest to zatem silnie skupiająca się na rozgrywce sieciowej strzelanina, gdzie między sobą walczą dwie drużyny do 16 zawodników każda, a postacie dzięki zaawansowanej technologi (odpowiednie pancerze) są bardzo mobilne. Względem poprzednika zdecydowano się na włączenie komponentu dla pojedynczego gracza, który stanowi odpowiednik samouczka wprowadzającego w tryby komponentu sieciowego. Gra korzysta z Unreal Engine 2/2.5, który przez twórców został nazwany "Vengeance". Z produkcją można zapoznać się w rozgrywce rywalizacyjnej do 32 graczy łącznie albo kampanii.
W ramach kampanii z perspektywy sześciu postaci z dwóch generacji ('Past" oraz "Present") opowiedziana jest historia pewnego miejsca, gdzie jedno z walczących z innymi plemion - Phoenix - atakuje "Empire", w efekcie czego księżniczka Victoria staje się mimowolnie częścią konfliktu wspomnianego plemiona z Blood Eagle, a później ginie. Kilkanaście lat później jej córka Julia, decyduje się znaleźć odpowiedzialnego za tą tragedię.
Komentarze (8)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych