Vice: Project Doom - opis gry
Vice: Project Doom to gra wyprodukowana przez Aicom, a wydana przez Sammy na konsolę NES w 1991 r. Ukazała się tylko na rynku japońskim i amerykańskim, nie została wydana w Europie.
W niedalekiej przyszłości korporacja B.E.D.A., zajmująca się produkcją broni, okazuje się być w rzeczywistości przykrywką dla siedliska kosmitów. Wyprodukowali oni specyfik zwany "Gel", który dla obcych jest pożywieniem, a dla ludzi wyniszczającym narkotykiem. Detektyw Hart postanawia przyjrzeć się sprawie bliżej i zaczyna dochodzenie.
Rozgrywka jest podobna do tej w Ninja Gaiden (NES) czy Batmanie (NES), jednak urozmaicona elementami zaczerpniętymi z innych gatunków. Oprócz klasycznych poziomów platformowych zaimplementowano również etapy z widokiem FPP, gdzie ekran się przesuwa a my celownikiem strzelamy do przeciwników (rail shooter) oraz poziomy widziane z góry, w którym prowadzimy samochód uzbrojony w działka. W planszach platformowych nasz bohater ma do dyspozycji laserowy bicz (w jap. wersji tradycyjną katanę), który służy mu jako broń podstawowa i jest on niezużywalny. Poza tym, dodatkowo, może używać granatów i pistoletu, jednak tu amunicja jest ograniczona, zużywalna i należy ją w trakcie gry uzupełniać. Na początku mamy 2 życia. Po zebraniu 100 monet zdobywamy dodatkowe życie. Ilość kontynuacji jest nielimitowana.
Stylistyka w grze jest mroczna i nawiązuje do "brudnych" filmów detektywistycznych. Pomiędzy poszczególnymi etapami, na podobieństwo serii Ninja Gaiden, znajdują się cut-scenki.
Komentarze (1)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych