WWE 13 - opis gry
WWE 13 jest bijatyką traktującą o profesjonalnym wrestlingu wyprodukowaną przez japońskie studio Yuke's Osaka i wydaną przez THQ w listopadzie 2012 roku na PlayStation 3, Xbox 360 oraz Nintendo Wii.
Pod względem systemu walki, WWE 13 jest bardziej intuicyjne niż poprzednia odsłona - poszczególne ciosy zadaje się z większą przyjemnością, nie trzeba się głowić nad tym, który przycisk odpowiada za które uderzenie czy kopnięcie, gdyż niekiedy są one wyprowadzane losowo. Choć wyprowadzenie podstawowych ataków wymaga, rzecz jasna, wciśnięcia przycisków w określonej kolejności. Gra oferuje także zmieniony system kontrataków. Gdy wciśniemy przycisk zbyt wcześnie, pojawi się odpowiedni komunikat - będzie on wyświetlony także wtedy, kiedy zrobimy to za późno. Gdy jednak się uda wykonać kontrę, również zostaniemy o tym poinformowani. Deweloper dodał w tej części Quick Time Eventy, czyli minigry, w których musimy wciskać odpowiednie przyciski we właściwych momentach, by wykonać daną czynność. Można tym sposobem na przykład dobić przeciwnika, powrócić do walki po tym, jak przyjmiemy na twarz mnóstwo ataków ze strony oponenta, a także założyć dźwignię lub się z niej uwolnić.
Podstawowym trybem rozgrywki w WWE 13 jest Attitude Era, w której musimy wziąć udział w najbardziej znanych walkach WWE w historii, wcielając się w kultowych już wrestlerów. Każda z nich poprzedzona jest przerywnikami filmowymi pochodzącymi z archiwalnych materiałów. Oprócz Attitude Era dostępny jest WWE Universe (czyli kariera znana z poprzedniej części), który nie doczekał się zbyt wielu zmian. Produkcja Yuke’s Osaka oferuje również opcję zabawy wieloosobowej (lokalnie oraz przez Sieć). Twórcy oddali do dyspozycji graczy także Creation Suite, czyli specjalne narzędzie umożliwiające tworzenie własnych historii, zawodników, aren, a nawet skrótów poszczególnych walk. Można również narysować za pomocą bardzo uproszczonego programu graficznego własne logo, a następnie umieścić je na własnoręcznie stworzonej arenie.
Oprawa graficzna WWE 13, podobnie jak w przypadku „dwunastki”, stoi na wysokim poziomie. Zawodnicy wyglądają bardzo naturalnie, ich ubrania również. Lepiej prezentuje się system Predator Technology 2.0, który zawiera nowe animacje, a także poprawione sterowanie.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych