We Were Here Too

We Were Here Too

5,3
8 oceny

Ocena wg platformy:

PC 5.5
PS4 4.5
XONE 5.5

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Total Mayhem Games
Wersja językowa:
Częściowe wsparcie języka polskiego Napisy
Gatunek:
Przygodowa
Liczba graczy:
2
Premiery
Świat:
02.02.2018
Europa:
02.02.2018
Producent:
Total Mayhem Games
Wersja językowa:
Częściowe wsparcie języka polskiego Napisy
Gatunek:
Przygodowa
Liczba graczy:
2
Premiery
Świat:
02.02.2018
Europa:
02.02.2018

We Were Here Too - opis gry

We Were Here Too to kooperacyjna gra przygodowa wyprodukowana i wydana przez niezależne studio Total Mayhem Games. Tytuł ukazał się na komputerach i konsoli Xbox One. Był on kontynuacją We Were Here.

Założenia rozgrywki są podobne jak w poprzedniej części, czyli We Were Here. Akcja, warto przy tym dodać, rozgrywa się w tym samym uniwersum, dostarczając nam o nim więcej informacji. Fabuła kręci się wokół dwóch postaci, które podróżują przez niegościnne tereny podczas zamieci śnieżnej i przypadkowo trafiają na tajemniczy zamek, gdzie postanawiają się ukryć. Budynek okazuje się być jednak dla nich pułapką. Łącząc siły i kooperując, obaj bohaterowie będą musieli znaleźć drogę wyjścia.

Dalsza część tekstu pod wideo

We Were Here Too to gra przygodowa z rozgrywką nastawioną na kooperację. Dwóch graczy, którzy wydarzenia obserwują z perspektywy pierwszej osoby, musi ze sobą współpracować, by uciec ze wspomnianego zamku. Postacie jednak przez większą część czasu znajdują się w innych pomieszczeniach, a jedynym środkiem komunikacji między nimi jest walkie talkie. Produkcja studia Total Mayhem daje nam możliwość wyboru: czy chcemy grać z kimś obcym i przypadkowym, czy może raczej osobą z listy znajomych.

Podczas zmagań nie jesteśmy prowadzeni za rękę. Trafiając do nowego pomieszczenia z łamigłówką, sami musimy wpaść na to, co zrobić. Oczywiście integralną rolę odgrywa komunikacja przez walkie talkie. Drugiej osobie, która nie widzi tego, co mamy przed oczami, musimy dobrze opisać sytuację, by zwiększyć szanse na znalezienie rozwiązania zagadki. W grze, dodać należy, natrafimy również na pułapki, choć wyzionięcie ducha nie wiąże się ze szczególnymi konsekwencjami. W razie wpadki po prostu cofamy się na początek danej lokacji.

Styl narracji We Were Here Too jest minimalistyczny. Nie ma tu cutscenek, ale tu i ówdzie znajdziemy księgi dostarczające większej ilości informacji o świecie gry.  

Wideo - We Were Here Too

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper