Wii Music - opis gry
Wii Music jest grą muzyczną wyprodukowaną przez Nintendo EAD i wydaną przez Nintendo w listopadzie 2008 roku na konsolę Wii. Jednym z pomysłodawców projektu jest legendarny Shigeru Miyamoto, twórca takich serii jak Super Mario, czy The Legend of Zelda.
Wii Music to kolejny tytuł skierowany do tzw. niedzielnych graczy. Gracz można zagrać na około sześćdziesięciu instrumentach, jednakże modele sterowania są zaledwie cztery i dostosowują się do tego, jaki instrument wybierzemy. Schemat pod gitarę polega na tym, że nunchuka należy trzymać w lewej ręce wysuniętej w bok, a prawą ręką z wii-mote'em trzeba poruszać w górę i w dół tak, jakby się szarpało struny. Schemat dla saksofonu i innych instrumentów dętych polega na tym, by pilot przystawić do ust i wciskać na zmianę przyciski "1" i "2", od czasu do czasu unosząc kontroler w górę lub w dół. Z kolei pianino to nic innego jak machanie wii-mote'em i nunchukiem w górę lub w dół na zmianę. Na skrzypcach i wszystkich pochodnych instrumentach gra się podobnie jak na gitarze.
Dwiema najważniejszymi sekcjami w grze są Jam oraz Games. W tej pierwszej gracz może odegrać proponowane melodie, jednak znacznie ciekawszą opcją jest Games. Można tutaj dyrygować orkiestrą czy spróbować trafiać idealnie w dźwięki grając na dzwonkach. Pitch Perfect to z kolei seria następujących po sobie zadań. Gra jest zintegrowana z systemem Mii oraz serwisem WiiConnect24 i pozwala na zapisywanie odegranych utworów i na dzielenie się takimi filmikami ze swoimi przyjaciółmi przez Internet. Deweloper dostarczył blisko pięćdziesiąt utworów muzycznych, jednak wiele z nich to archaiczne melodyjki. Dużą ich część nagrano w bardzo starym formacie MIDI. Oprócz tego sporo utworów pochodzi ze znanych serii Nintendo, takich jak Super Mario Bros., The Legend of Zelda, F-Zero, Donkey Kong czy Star Fox.
Oprawa audiowizualna w Wii Music, podobnie jak we wszystkich tego typu produkcjach na Wii, jest czysto umowna. Gra jest czytelna i łatwa w obsłudze, jednak przeciętne utwory w niskiej jakości mocno obniżają wartość sfery audio.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych