World of Van Helsing: Deathtrap - opis gry
World of Van Helsing: Deathtrap to gra strategiczna typu tower defense z elementami RPG wyprodukowana i wydana przez NeocoreGames. Tytuł ukazał się pierwotnie na komputerach (jako Deathtrap), a później trafił też na konsolę Xbox One.
Założenia fabularne są proste. Gdzieś na rubieżach świata znajdują się fortyfikacje, które mają chronić świat przed inwazją potworów pochodzących z głębin. Jak to zwykle bywa, trafia się dobra okazja, by z nich skorzystać. Siły zła podnoszą bowiem łeb i rozpoczynają swój pochód, pragnąc zabijać i podbijać. Zmagania rozpoczynamy od wyboru klasy/postaci, których są trzy: wojownik, czarnoksiężnik oraz strzelec (marksman). Właściwa rozgrywka nie odbiega szczególnie od innych gier tego samego gatunku. Na mapach znajdują się drogi, po których poruszają się przeciwnicy, a nasze zadanie polega na tym, by nie dopuścić ich do bazy. Wygrywamy, jeżeli odeprzemy wszystkie fale nieprzyjaciół. Przegrywamy, jeśli pewna ich liczba dostanie się do bazy. Odpór możemy dawać dwojako. Po pierwsze, stawiać lub upgrade'ować rozmaite pułapki. Potrzebujemy do tego waluty, tak zwanej „esencji”, którą otrzymujemy eliminując wraże siły. Po drugie, sami możemy wziąć udział w bitwie.
Pomiędzy kolejnymi levelami jesteśmy w stanie rozwijać zdolności naszej postaci, kupić nowy ekwipunek bądź skonstruować swój własny (zaimplementowano tu bowiem crafting).
Kampania fabularna składa się z trzynastu misji, a oprócz niej twórcy przygotowali też dwa inne tryby: Scenario i Endless. Ten pierwszy pozwala na różne modyfikacje w trakcie rozgrywki, drugi to natomiast survival, w którym mając ograniczone środki próbujemy przeżyć jak najdłużej ofensywę niekończących się fal nieprzyjaciół. Twórcy zaimplementowali też multiplayer dla maksymalnie czterech osób (kooperacja i rywalizacja) oraz edytor map.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych