World of WarCraft: Wrath of the Lich King - opis gry
World of Warcraft: Wrath of the Lich King to MMORPG wyprodukowane i wydane przez Blizzard Entertainment 13 listopada 2008 roku na komputery osobiste z systemem Windows/Macintosh. Tego samego dnia, dzięki CD Projekt, gra ukazała się w Polsce.
Produkcja jest drugim płatnym dodatkiem do World of Warcraft, który to nie zmienia założeń wersji podstawowej - jest to zatem MMORPG osadzone w uniwersum Warcrafta. W jego ramach deweloperzy zdecydowali się na dodanie następujących elementów i z nimi można zapoznać się zarówno na drodze kooperacji jak i rywalizacji z innymi graczami:
- Nowa klasa prestiżowa - Rycerz Śmierci. Cechuje się ona niezwykłą potęgą w walce na bliskim dystansie i zmniejszoną skutecznością na dalszy dystans (brak oręża dystansowego) oraz większą wrażliwością na ataki (brak tarczy). Dostępna, gdy na serwerze są gracze na co najmniej 55 poziomie doświadczenia. Pierwszy raz została zaprezentowana na BlizzCon w 2007 roku;
- Podwyższony próg doświadczenia do 80 poziomu;
- Nowa umiejętność "Inscription" (Inskrypcje), która pozwala kreować wpływające na związane z czarami wymagania albo umiejętności przedmioty znane jako Glyphs
- Barbershops, gdzie można za złoto zmienić wygląd postaci;
- Kalendarz, system osiągnięć oraz areny do starć z innymi graczami;
- Nową mroźną krainę, Northrend;
W ramach dodatku opowiedziana jest historia osadzona w Northrend, gdzie w Icecrown osadził się książę Arthas, który to stał się jednością z królem Lisz i zapadł w medytację na tyle długą, że mieszkańcy Azeroth o nim zapomnieli. W końcu przerwał on ten proces, a następnie wysłał swoje armie na podbój Azeroth. W międzyczasie zjawił się także niebieska istota znana jako Malygos, która to za wroga obrała sobie śmiertelnych praktyków tajemnej magii. Zadaniem Hordy oraz Sojuszu jest zatrzymać te siły, zanim ich wpływ bardziej się rozprzestrzeni.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych