World of WarCraft: Wrath of the Lich King

World of WarCraft: Wrath of the Lich King

8,9
14 oceny

Ocena wg platformy:

PC 9.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Blizzard Entertainment
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
MMORPG
Liczba graczy:
MMO
Premiery
Świat:
13.11.2008
Europa:
13.11.2008
Polska:
13.11.2008
Producent:
Blizzard Entertainment
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
MMORPG
Liczba graczy:
MMO
Premiery
Świat:
13.11.2008
Europa:
13.11.2008
Polska:
13.11.2008

World of WarCraft: Wrath of the Lich King - opis gry

World of Warcraft: Wrath of the Lich King to MMORPG wyprodukowane i wydane przez Blizzard Entertainment 13 listopada 2008 roku na komputery osobiste z systemem Windows/Macintosh. Tego samego dnia, dzięki CD Projekt, gra ukazała się w Polsce.

Produkcja jest drugim płatnym dodatkiem do World of Warcraft, który to nie zmienia założeń wersji podstawowej - jest to zatem MMORPG osadzone w uniwersum Warcrafta. W jego ramach deweloperzy zdecydowali się na dodanie następujących elementów i z nimi można zapoznać się zarówno na drodze kooperacji jak i rywalizacji z innymi graczami:

Dalsza część tekstu pod wideo
  • Nowa klasa prestiżowa - Rycerz Śmierci. Cechuje się ona niezwykłą potęgą w walce na bliskim dystansie i zmniejszoną skutecznością na dalszy dystans (brak oręża dystansowego) oraz większą wrażliwością na ataki (brak tarczy). Dostępna, gdy na serwerze są gracze na co najmniej 55 poziomie doświadczenia. Pierwszy raz została zaprezentowana na BlizzCon w 2007 roku;
  • Podwyższony próg doświadczenia do 80 poziomu;
  • Nowa umiejętność "Inscription" (Inskrypcje), która pozwala kreować wpływające na związane z czarami wymagania albo umiejętności przedmioty znane jako Glyphs
  • Barbershops, gdzie można za złoto zmienić wygląd postaci;
  • Kalendarz, system osiągnięć oraz areny do starć z innymi graczami;
  • Nową mroźną krainę, Northrend;

W ramach dodatku opowiedziana jest historia osadzona w Northrend, gdzie w Icecrown osadził się książę Arthas, który to stał się jednością z królem Lisz i zapadł w medytację na tyle długą, że mieszkańcy Azeroth o nim zapomnieli. W końcu przerwał on ten proces, a następnie wysłał swoje armie na podbój Azeroth. W międzyczasie zjawił się także niebieska istota znana jako Malygos, która to za wroga obrała sobie śmiertelnych praktyków tajemnej magii. Zadaniem Hordy oraz Sojuszu jest zatrzymać te siły, zanim ich wpływ bardziej się rozprzestrzeni.

Wideo - World of WarCraft: Wrath of the Lich King

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper