Worms: The Director's Cut - opis gry
Worms: The Director's Cut to edycja reżyserska/kontynuacja wydanej w 1995 roku pierwszej odsłony serii Worms. Produkcja Team17 Software Limited (obecnie Team17 Digital Limited) ukazała się w 1997 roku dzięki Ocean Software wyłącznie na Commodore AMIGA. Gra pojawiła się także w wydaniu na rynek polski, co jest zasługą Mirage Software.
Produkcja jest finalnym wydaniem pierwszej odsłony cyklu i ostatnią produkcją z serii, jaka ukazała się na Commodore AMIGA - z perspektywy czasów dla Team17 była to forma pożegnania z platformą przy pomocy jak najpełniejszej odsłony cyklu jak to tylko możliwe. Objawia się to nie tyle poprzez bardziej zaawansowaną i korzystającą z dobrodziejstw AGA (Advanced Graphic Architecture) oprawę graficzną wzbogaconą m. in. o sufity, co także nowe wyposażenie, jak chociażby Święty Granat Ręczny czy Szalone Krowy. Dodatkowo zawarty został edytor map pozwalający tworzyć własne areny starć.
Pod względem schematu rozgrywki gra nie zmieniła się względem pierwowzoru, czyli jest to strategia turowa, gdzie na mapie między sobą mierzą się składające się z robaków drużyny. W ramach rozgrywki drużyna stara się wyeliminować wrogie robale przy okazji starając się uchronić swoje od śmierci.
Według niektórych wyliczeń, produkcja, mimo ciepłego przyjęcia ze strony społeczności, sprzedała się w nakładzie jedynie 5 tysięcy sztuk.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych