Zero Time Dilemma

Zero Time Dilemma

7,2
13 oceny

Ocena wg platformy:

PC 6.8
PS4 7.5
XONE -
PS Vita 7.3
3DS 8.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Chunsoft
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa
Śr. czas:
25 godzin
Premiery
Świat:
28.06.2016
Europa:
28.06.2016
Producent:
Chunsoft
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa
Śr. czas:
25 godzin
Premiery
Świat:
28.06.2016
Europa:
28.06.2016

Recenzja redakcji

Recenzja: Zero Escape: Zero Time Dilemma (PS Vita)
9.0
Recenzja: Zero Escape: Zero Time Dilemma (PS Vita)
Pokaż kolejne recenzje

Zero Time Dilemma - opis gry

Zero Time Dilemma to gra przygodowa wyprodukowana przez Chime i wydana w Europie przez Aksys Games. Tytuł ukazał się na komputerach osobistych oraz na konsolach PlayStation Vita i 3DS. Był on trzecią -- i ostatnią -- częścią serii Zero Escape, w której skład wchodzi też jeszcze 999: Nine Hours, Nine Persons, Nine Doors i Zero Escape: Virtue's Last Reward.

Akcja Zero Time Dilemma rozgrywa się między wydarzeniami ukazanymi w dwóch wspomnianych na wstępie tytułach. Dziewięć osób zostaje zamkniętych w bazie, w której odbywają się testy przed wyprawą na Marsa. Biorą one udział w tak zwanej Decision Game prowadzonej przez zamaskowanego człowieka zwanego Zero. Baza podzielona jest na trzy części - w każdej z nich znajdują się trzy osoby. Uczestnicy chcąc uciec muszą dostać się do windy, a do tego potrzebują łącznie sześć haseł. Sęk w tym, że hasła Zero udostępnia dopiero po czyjejś śmierci.

Dalsza część tekstu pod wideo

Pod względem rozgrywki gra nie odbiega od tego, co mogliśmy zobaczyć w poprzedniej części. Ogólnie rzecz biorąc gameplay sprowadza się do rozwiązywania łamigłówek, które czekają na zamkniętych w bazie nieszczęśników. Pomiędzy tymi wyzwaniami oglądamy natomiast sceny popychające fabułę naprzód i podejmujemy rzutujące na bieg narracji decyzje.

Historia nie jest opowiedziana chronologicznie. Korzystając ze schematu zwanego Floating Fragment wybieramy, jaki epizod (“fragment”) rozegrać. W ten sposób stopniowo poznajemy całą fabułę. Po każdym “fragmencie” bohaterowie tracą pamięć w wyniku działania pewnej substancji.

Podobnie jak w Virtue’s Last Reward, w grze uraczymy voice acting. Nowością są filmowe cutscenki zamiast stylu prezentacji typowego raczej dla produkcji z gatunku typu visual novel.

Wideo - Zero Time Dilemma

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper