AI LIMIT - opis gry
AI LIMIT to gra action-RPG wyprodukowana przez chińskie studio SenseGames i wydana przez CE-Asia. Tytuł ukazał się na PC oraz PS5. Powstał on w ramach inicjatywy PlayStation China Hero Project.
Fabuła - AI LIMIT
AI Limit rozgrywa się w postapokaliptycznym świecie, gdzie cywilizacja istnieje jedynie w szczątkowej formie. Setki lat po upadku sztucznego ekosystemu tereny zostały opanowane przez korodującą substancję zwaną Mudem, która powołała do życia potwory nazywane Necros. Gracz wciela się w Arrisę – Bladera, potężną istotę mającą za zadanie przywrócenie funkcjonowania Branches w mieście Havenswel. W trakcie misji protagonistka odkrywa tragiczne wydarzenia z przeszłości, poznaje innych Bladerów oraz stopniowo odsłania ukryte prawdy.
Rozgrywka - AI LIMIT
AI LIMIT pod względem rozgrywki przywodzi na myśl gry soulslike, jednocześnie wprowadzając do ich formuły szereg nowych rozwiązań. W przeciwieństwie do innych tytułów z gatunku, gra całkowicie rezygnuje z systemu wyczerpania (staminy) i ograniczeń wagowych, co radykalnie zmienia podejście do walki. Gracz może swobodnie unikać, blokować i atakować bez ograniczeń, przy czym kluczowe stają się jedynie długości animacji. To sprawia, że ataki bossów wymagają szybkich reakcji, ale jednocześnie walki są bardziej płynne i satysfakcjonujące. Ciekawym rozwiązaniem jest możliwość jednoczesnego wyposażenia dwóch broni, pozwalająca na płynną zmianę podczas combo.
Poza tymi mechanicznymi nowościami, gra zachowuje znane elementy gatunku, takie jak system ekwipunku (w tym zmiana wyglądu przez różne elementy zbroi) czy ulepszanie statystyk za pomocą kryształów (odpowiedników dusz). Wyróżniają się jednak dodatkowe systemy, jak zaklęcia czy specjalne akcesoria zwane Nuclei, które wpływają na efektywność Soul Frame Arrisy.
Soul Frame, który pozwala na zmianę umiejętności w trakcie walki – od podstawowych bloków po kontry destabilizujące przeciwników przy dobrym czasie. Jedną z bardziej niestandardowych opcji jest moduł samookaleczający, który kosztem zdrowia zapewnia tymczasowe ataki penetrujące obronę.
System głębokiej personalizacji obejmuje ulepszalną broń, unikalne umiejętności broni oraz modyfikatory statystyk (Seals). Nadmiar opcji jest jednak uporządkowany dzięki mechanice Sync Rate – procentowego licznika, który odnawia się podczas podstawowych akcji (np. ataków) i reguluje użycie specjalnych zdolności, takich jak umiejętności broni, parowanie czy zaklęcia. Im wyższy poziom Sync Rate, tym większe obrażenia.
Galeria - AI LIMIT






Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych