Arashi: Castles of Sin – Final Cut

Arashi: Castles of Sin – Final Cut

0,0
0 oceny

Ocena wg platformy:

PS5 -
PC -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Endeavor One
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Skradanka,   Wirtualna rzeczywistość
Premiery
Świat:
05.12.2023
Europa:
05.12.2023
Producent:
Endeavor One
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Skradanka,   Wirtualna rzeczywistość
Premiery
Świat:
05.12.2023
Europa:
05.12.2023

Arashi: Castles of Sin – Final Cut - opis gry

Arashi: Castles of Sin – Final Cut to skradanka wyprodukowana przez studio Endeavor One i wydana przez Skydance Interactive. Tytuł ukazał się na PS5 i PC. Do działania wymagał on gogli wirtualnej rzeczywistości.

Fabuła - Arashi: Castles of Sin – Final Cut

Dalsza część tekstu pod wideo

Akcja produkcji Endeavor One rozgrywa się w Japonii. Głównym bohaterem jest Kenshiro, ostatni przedstawiciel rodu Arashi. Po tym, jak kilka zamków zostało podbitych przez bandytów jego zadaniem jest je odbić. W tym zadaniu pomaga mu jego pies, Haru.

Rozgrywka - Arashi: Castles of Sin – Final Cut

Podczas rozgrywki wydarzenia obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby. Naszym zadaniem jest uporanie się z sześcioma antagonistami. Nasz podopieczny na początku zmagań dysponuje dwoma mieczami i linką z hakiem, ale z biegiem czasu pozyskuje różne inne gadżety poszerzające możliwości jego działania: łuk, gwiazdki do rzucania, miny, zatrute onigiri; pomaga mu też wspomniany pies (choć nie przepada on za większymi budynkami).

Arashi: Castles of Sin to przede wszystkim skradanka. W każdej lokacji musimy znaleźć i wyeliminować jednego z sześciu antagonistów. Mapy są stosunkowo duże i oferują sporo możliwości działania, np. dróg prowadzących do celu. Główny bohater napotyka na swojej drodze kilka rodzajów przeciwników, zarówno szeregowych strażników, jak i bardziej wymagających oponentów. W razie wpadki jesteśmy zmuszeni z nimi walczyć, co sprowadza się do umiejętnego odpierania ataków i czekania na dogodny moment do przeprowadzenia kontruderzenia. Zasadniczo jednak preferowane jest unikanie spojrzeń nieprzyjaciół.

Przejście gry zajmuje ok. pięciu godzin. Warto dodać, że nie jest ona pozbawiona fabuły, choć nie odgrywa ona kluczowej roli. Tu i ówdzie natknąć możemy się na informacje rzucające więcej światła na fabułę. 

Nowości - Arashi: Castles of Sin – Final Cut

Wersja Final Cut względem oryginału oferuje poprawioną grafikę, zmodyfikowany movestet przeciwników i balans rozgrywki, zmienione sterowanie i szereg usprawnień quality of life.

Wideo - Arashi: Castles of Sin – Final Cut

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper