Breath of Death VII: The Beginning: Reanimated

Breath of Death VII: The Beginning: Reanimated

0,0
0 oceny

Ocena wg platformy:

PC -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Shadow Layer Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
12.12.2024
Europa:
12.12.2024
Producent:
Shadow Layer Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
12.12.2024
Europa:
12.12.2024

Breath of Death VII: The Beginning: Reanimated - opis gry

Breath of Death VII: The Beginning: Reanimated to gra RPG wyprodukowana i wydana przez studio Shadow Layer Games. Tytuł ukazał się na PC. Inspiracją dla jego twórców była seria Breath of Fire.

Fabuła - Breath of Death VII: The Beginning: Reanimated

Dalsza część tekstu pod wideo

Akcja gry rozgrywa się w postapokaliptycznym świecie. W wyniku wojen dawna cywilizacja przestaje istnieć, a na jej gruzach wyrasta nowa – tworzona przez wampiry, zombie, duchy i innych nieumarłych. Głównym bohaterem jest szkielet o imieniu Dem, który nie mówi, ale możemy regularnie zapoznawać się z jego myślami. Dem nie pamięta nic ze swojej przeszłości. W pobliskim mieście spotyka Sarę, ducha poszukującego ruin Langsong. Postanawia do niej dołączyć z nadzieją, że dowie się więcej o sobie.

Rozgrywka - Breath of Death VII: The Beginning: Reanimated

Pod względem rozgrywki Breath of Death VII to gra inspirowana klasycznymi jRPG. Podczas zmagań śledzimy liniową opowieść, podróżując z regionu do regionu, eksplorujemy dungeony, poznajemy nowe postacie itd.

Walki są turowe i śledzimy je z perspektywy pierwszej osoby. Umiejętności wybieramy z listy komend, czyli podobnie jak w klasycznych jRPG, przy czym produkcja Shadow Layer Games wprowadza kilka rozwiązań wyróżniających ją na tle konkurencji. Dla przykładu: im mniej HP ma przeciwnik, tym bardziej robi się agresywny. Oprócz tego z naszych ataków układać możemy również combosy.

Walki są losowe, ale twórcy zaimplementowali też patent pozwalający ograniczyć ich częstotliwość. W każdej lokacji staczamy tylko określoną liczbę walk. Jeżeli stoczymy wszystkie, nikt więcej nas nie zaatakuje, chyba że zmienimy opcje ustawień.

Wideo - Breath of Death VII: The Beginning: Reanimated

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper