Diablo II: Pan Zniszczenia (Diablo II: Lord of Destruction) - opis gry
Diablo II: Lord of Destruction (w Polsce znane także jako Diablo II: Pan Zniszczenia) to RPG akcji w rzucie izometrycznym wyprodukowane i wydane przez Blizzard Entertainment 29 czerwca 2001 roku jedynie na PC z systemem Windows oraz Macintosh. Na terenie Polski, dzięki CD Projekt, produkcja pojawiła się tego samego dnia.
Produkcja jest dodatkiem wymagającym wersji podstawowej, który nie zmienia ogólnych założeń wersji podstawowej, czyli jest to osadzone w świecie fantasy RPG. Deweloper zdecydował się przy tym na szereg zmian wpływających na rozgrywkę dla pojedynczego gracza (choć produkcja oferuje także rozgrywkę do 8 osób przy wykorzystaniu internetu), wśród których są takie zmiany jak:
- Rozdzielczość 800x600 (oryginalna 640x480 pozostała jako możliwa do wyboru);
- Podwojona wielkość schowku na przedmiotu;
- Gracz może zmieniać między dwoma zestawami zbroi oraz wyposażenia;
- Klejnoty dają losowe premie;
- Rozwinięcie konceptu towarzyszy, którzy mogą się rozwijać oraz mogą być wskrzeszeni;
- 2 nowe klasy - żeńska assasyn korzystająca np. z pułapek i druid mogący przyzywać na wsparcie zwierzęta i zmieniać kształt.
Największą zmianą jest jednak nowa kampania, czyli akt V, osadzona tuż po wydarzeniach z Diablo II. Bohater po powrocie do pewnej Fortecy zostaje wezwany przez Tyraela. Okazało się bowiem, że Baalowi udało się przeżyć, a co gorsza zebrał on armię i wyruszył oblegać Mount Arreat. Bohater wyrusza więc w misję celem wyeliminowania nikczemnika raz na dobre.
Komentarze (2)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych