Everhood: Eternity Edition - opis gry
Everhood: Eternity Edition to połączenie przygodówki i gry muzycznej. Za produkcję odpowiadało studio Foreign Games, a za wydanie BlitWorks Games. Tytuł ukazał się na konsolach PS4, PS5, Xbox One i Xbox Series.
Fabuła - Everhood: Eternity Edition
Głównym bohaterem gry jest drewniana lalka Red, który pewnego dnia budzi się w alternatywnej rzeczywistości zwanej Everhood. Po wybudzeniu z długiego snu główny bohater spostrzega, że nie ma ręki, w związku z czym postanawia odnaleźć zgubę i złodzieja. Ten prozaiczny powód działania to jednak zaledwie pierwszy krok na drodze do czegoś większego - w trakcie swej przygody Red odkryje bowiem, co kryje się pod podszewką rzeczywistości.
Rozgrywka - Everhood: Eternity Edition
Everhood to, jak podkreślają sami twórcy, niekonwencjonalna gra przygodowa. Niekonwencjonalność produkcji studia Foreign Gnomes bierze się z gatunkowego miszmaszu - połączenia klasycznego japońskiego RPG-a z ery sprzętów 16-bitowych i gry muzycznej/rytmicznej. Rozgrywkę można podzielić na dwie części. Jest tu więc eksploracja, w trakcie której można wchodzić w interakcje z napotkanymi NPC-ami czy rozwiązywać łamigłówki, a poza nią integralną częścią zabawy jest walka.
Walka przywodzi na myśl gry muzyczne, przede wszystkim serię Guitar Hero. W trakcie starć nasz podopieczny może poruszać się po pięciu liniach, by unikać nut ciskanych w naszą stronę przez przeciwnika. Oprócz tego główny bohater potrafi też skakać. Nuty pojawiają się na planszy są różnych rozmiarów i kształtów, a kontakt z nimi kończy się utratą energii. Jeśli zostaniemy ugodzenie trzy razy, przegrywamy. W Everhood nie ma wprawdzie medykamentów, ale energia regeneruje się sama jeżeli przez pewien czas unikniemy obrażeń. Do wyboru mamy też w razie czego różne stopnie trudności.
W odróżnieniu od (j)RPG w Everhood nie uraczymy parametrów i systemu rozwoju.
Nowości - Everhood: Eternity Edition
Wersja Eternity Edition oferuje dodatkową zawartość względem pierwowzoru. Jest to szesnaście nowych walk, do których muzykę napisali branżowi kompozytorzy (m.in. David Wise, Manami Matsumae czy Keiji Yamagishi), nowe opcje quality of life, stopnie trudności i tryb New Game Plus.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych