Fighting Force Collection

Fighting Force Collection

Producent:
Limited Run Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka chodzona,   Kolekcje
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
2025
Europa:
2025
Producent:
Limited Run Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka chodzona,   Kolekcje
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
2025
Europa:
2025

Fighting Force Collection - opis gry

Fighting Force Collection to wydanie zbiorcze dwóch części serii chodzonych bijatyk Fighting Force. Za ich przygotowanie odpowiadało Limited Run Games we współpracy ze Square Enix. Składanka ukazała się na PC, PS4, PS5 i Nintendo Switch.

Fighting Force Collection - zawartość

Dalsza część tekstu pod wideo

Fighting Force

Fabuła opowiada o genialnym szaleńcu, niejakim doktorze Zengu, którego zawiódł fakt, iż 1 stycznia 2000 roku nie doszło do apokalipsy. Posiadając jednak ponadprzeciętną (użyteczną) wiedzę i armie ludzi pod rozkazami postanawia jakoś temu zaradzić.

W Fighting Force gracz ma do wyboru cztery postacie, z czego każda posiada zestaw unikalnych cech i umiejętności - łącznie ze specjalną, która zjada część energii. Twórcy przygotowali 25 poziomów rozgrywających się w różnych miejscach - biurowcach, pociągach, na statkach powietrznych i tajemniczych wyspach. W przeciwieństwie do wielu klasyków gatunku, produkcja Core Design oferuje całkiem spore trójwymiarowe lokacje po których poruszamy się ze swobodą rzadko spotykaną w chodzonych mordoklepach - nie raz i nie dwa będziemy mogli wybrać pasującą nam drogę do celu.

Pod czterema przyciski kontrolera przypisane są podstawowe ruchy - cios ręką, cios nogą, skok i rzut. System walki umożliwia też wyprowadzanie combosów i używanie broni, które odbijamy z rąk przeciwników bądź znajdujemy gdzieś po drodze. Są wśród nich m.in. tzw. tulipany, granaty, łomy, topory czy bazooki.

Fighting Force 2

Akcja drugiej części Fighting Force toczy się w niedalekiej przyszłości (z perspektywy daty wydania gry), a jej głównym bohaterem jest Hawk Manson, postać znana z pierwowzoru. Historia kręci się wokół korporacji zaangażowanej w zakazany przez międzynarodowe traktaty proceder klonowania ludzi. Manson musi zbadać tę sprawę.

Gra składa się z pewnej liczby misji i każda z nich nakłada na nas jakieś wytyczne, które nie mają jednak większego znaczenia. Niezależnie bowiem od celu nasze zadanie polega głównie na przebiciu się przez poziom i wybiciu nadciągających z każdego kąta wrogów. Czasami jest to tylko urozmaicone jakimiś innym działaniem, np. nie zwracaniem na siebie uwagi. Większość elementów otoczenia jest w FF2 zniszczalnych i mogą zawierać różne użyteczne przedmioty - pistolety, młoty, shotguny, noże, granaty, topory itd. 

Łącznie przygotowano 25 poziomów. Hawk -- oprócz używania broni oraz innych ‘narzędzi’ -- potrafi wyprowadzać ciosy rękami, nogami, wspinać się, skakać i wykonywać inne czynności przydające się także poza walką. Co ciekawe, charakter gry uległ pewnym zmianom względem pierwowzoru. Pierwszy Fighting Force był bezpretensjonalną mordoklepą, natomiast “dwójka” rozkłada czasami akcenty inaczej.

Wideo - Fighting Force Collection

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper