.hack//Link

.hack//Link

6,8
5 oceny

Ocena wg platformy:

PSP 6.8

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
CyberConnect2
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG akcji
Premiery
Świat:
04.03.2010
Producent:
CyberConnect2
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG akcji
Premiery
Świat:
04.03.2010

.hack//Link - opis gry

.hack//Link to japoński eRPeG wyprodukowany przez studio CyberConnect2 i wydany przez Bandai Namco na PlayStation Portable w 2010. Gra nigdy nie ukazała się poza Japonią pomimo swojego znaczenia dla uniwersum.

Gra kontynuuje fabularne wątki trylogii G.U., której trzy części ukazały się na PlayStation 2 także poza Japonią (konkretnie to w USA). Gracz wbija tutaj do nowej wersji wirtualnego świata o nazwie The World R:X wcielając się w ucznia szkoły średniej Tokio Kuryu. Historia rozgrywa się dziesięć lat po wydarzeniach przedstawionych w poprzedniej odsłonie, stanowiąc bez cienia przesady podsumowanie całego cyklu CyberConnet2 - w .hack//Link występuje bowiem ponad sto postaci z innych gier, mang czy serii anime.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

W kwestii rozgrywki nie zmieniło się wiele, choć twórcy postarali się o parę nowości. W trakcie przygody gracz będzie mógł zwerbować ponad trzydzieści postaci i sformować z nich trzyosobowe drużyny eksplorujące rozmaite dungeony. Generalnie walki w Link są bardziej dynamiczne niż w poprzednich częściach cyklu, choć dodać trzeba, iż bezpośrednią kontrolę przejmujemy tylko nad Tokio Kuryu, resztą steruje konsola. To właśnie jedna ze wspomnianych zmian, prawdopodobnie największa.

 

Opinie o Link nie były szczególnie dobre. Japoński tygodnik Famitsu narzekał na przykład, że o ile fabuła jest dobra to monotonny gameplay sprawia, iż mamy ochotę odłożyć konsolę na bok. Jednym z winowajców tego stanu rzeczy był system umożliwiający klepanie combosów, który sprawdza się na początku, ale niedługo później zaczyna nudzić z powodu niewielkich obrażeń zadawanych przeciwnikom. Inni narzekali natomiast na słabą kamerę, długie animacja ataków specjalnych (nie można ich pominąć) i loadingi (pomimo instalacji danych na karcie pamięci). Całości dopełniał kiepski level design.

Wideo - .hack//Link

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper