HITMAN World of Assassination – Signature Edition

HITMAN World of Assassination – Signature Edition

Producent:
IO Interactive
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Akcja,   Skradanka
Premiery
Świat:
06.2025
Europa:
06.2025
Producent:
IO Interactive
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Akcja,   Skradanka
Premiery
Świat:
06.2025
Europa:
06.2025

HITMAN World of Assassination – Signature Edition - opis gry

HITMAN World of Assassination – Signature Edition to gra akcji w konwencji skradankowej wyprodukowana przez IO Interactive. Tytuł ukazał się na Nintendo Switch 2.

Fabuła - HITMAN World of Assassination – Signature Edition

Dalsza część tekstu pod wideo

HITMAN World of Assassination to ósma odsłona serii Hitman i zarazem zwieńczenie trylogii World of Assassination. 

Głównym bohaterem pozostaje Agent 47, płatny zabójca, któremu tym razem -- jak deklarowali twórcy -- przyjdzie zrealizować najtrudniejsze kontrakty w całej dotychczasowej ‘karierze’ hitmana. Wspierany przez Dianę Burnwood, swoją koordynatorkę z Agencji, oraz Lucasa Greya, przyjaciela z dzieciństwa i jedną z ważniejszych postaci trylogii, próbuje on wyeliminować wspólników organizacji Providence (Opatrzność). W tym celu przyjdzie mu odwiedzić najróżniejsze zakątki świata, w tym Dubaj czy Dartmoor (Anglia).

Rozgrywka - HITMAN World of Assassination – Signature Edition

Założenia rozgrywki w World of Assassination nie uległy oczywiście zmianie względem poprzednich części. Produkcja IO Interactive pozwala nam wejść w buty Agenta 47, profesjonalnego zabójcy.

Filarem cyklu jest swoboda. To od nas zależy, jak podejdziemy do wykonania zadania. Przygotowane przez twórców mapy, których w dniu premiery będzie sześć, mają oferować mnóstwo możliwości w tej dziedzinie - wręczać nam narzędzia (mniej lub bardziej oczywiste), dzięki którym damy upust kreatywności w przygotowywaniu zabójstw. World of Assassination według developerów jest pod tym względem kulminacją, próbą wykorzystania know-how zgromadzonego przez dwadzieścia lat.

Każda lokacja to pełnoprawny sandbox oferujący mnogość interaktywnych elementów mogących posłużyć do wykonania zlecenia, a w jednej miejscówce możemy spędzić więcej czasu niż w niektórych grach. Z myślą o graczach, których eksperymentowanie akurat nie pociąga, przygotowano Mission Stories, funkcję, po której włączeniu gra dostarczy nam podpowiedzi, jak skutecznie uporać się z zadaniem.

Istotną część gry stanowi komponent “live”. Są to trzy atrakcje: ulotne cele, eskalacja i kontrakty.

Ulotne cele (elusive target) to specjalnego rodzaju wyzwania. Nazwa dość dobrze oddaje istotę rzeczy - są to postacie (każda z nich ma swoją historyjkę i powód, dla którego jest, gdzie jest) pojawiające się w istniejących miejscówkach, które musimy wyeliminować w określonym czasie, nie korzystając ani z HUD-a, ani z instynktu. Jeśli będziemy zwlekać zbyt długo, cel przepadnie na dobre.

Eskalacje to także wyzwania, ale nieco innego typu. W nich chodzi już nie tylko o sprzątnięcie kogoś, ale zrobienie tego w określony sposób. Dla przykładu w fazie pierwszej musimy zabić nieszczęśnika szablą, zaś w drugiej dokonać zabójstwa będąc przebranym za kelnera, po czym skasować materiał video nagrany przez monitoring w ciągu dwóch minut. 
Kontrakty to natomiast patent znany z Hitman: Absolution. Pozwala on graczom tworzyć własne wyzwania (wskazywać cele, sposoby dokonania egzekucji) i rywalizować z innymi graczami.

Wideo - HITMAN World of Assassination – Signature Edition

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper