Kinect Joy Ride - opis gry
Kinect Joy Ride to gra wyścigowa wyprodukowana przez kanadyjskie studio BigPark i wydana przez Microsoft na Xboxa 360. Tytuł promowany była jako pierwsze wyścigi nie korzystające z tradycyjnych kontrolerów.
Samochód w Kinect Joy Ride kontrolujemy trzymając wyciągnięte przed siebie dłonie tak jakbyśmy trzymali je na kierownicy. To jednak nie wszystko. Ruchami bioder możemy robić drifty, a boosta uruchamiamy wyciągając przed siebie ręce szybkim gestem. Do wykonania boosta potrzebujemy jednak napełnić specjalny wskaźnik, co czynimy przybliżając dłonie do klatki piersiowej.
W grze do zabawy otrzymujemy różne pojazdy - począwszy od zwykłych samochodów osobowych i sportowych, a skończywszy na jeepach itd. Nasze zadanie sprowadza się w zasadzie tylko do sterowania i używania boosta, bowiem auto rozpędza się automatycznie. Po drodze możemy zbierać monety, wykonywać efekciarskie sztuczki oraz zbierać przydatne power-upy upodabniające produkcję BigPark do kart racerów. W ferworze zmagań Kinect może nam też zrobić zdjęcia, które po zakończeniu rozgrywki da się obejrzeć.
Produkcja posiada sześć wariantów zabawy. Pro Race, czyli zwykły wyścig, Battle Race, wyścig z wykorzystaniem broni, Smash Mode, tj. demolka otoczenia, Stunt Mode, w którym skupiamy się tylko na wykonywaniu sztuczek, Dash Mode, jazda na czas, oraz Trick Mode (swoista wariacja Stunt Mode). Grać możemy samemu lub z innymi osobami. Przez internet może rywalizować nawet osiem osób jednocześnie.
W każdym z wymienionych powyżej trybów ‘gromadzimy’ fanów. Ci natomiast pozwalają odblokować dodatkową zawartość pod postacią samochodów i torów.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych