Mark of the Deep

Mark of the Deep

0,0
0 oceny

Ocena wg platformy:

PS5 -
XSX|S -
NS -
PC -
PS4 -
XONE -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Mad Mimic
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja
Premiery
Świat:
24.01.2025
Europa:
24.01.2025
Producent:
Mad Mimic
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja
Premiery
Świat:
24.01.2025
Europa:
24.01.2025

Mark of the Deep - opis gry

Mark of the Deep to gra action-adventure z rzutem izometrycznym wyprodukowana przez studio Mad Mimic i wydana przez Light Up Games. Tytuł ukazał się na PC oraz konsolach PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S i Nintendo Switch.

Fabuła - Mark of the Deep

Dalsza część tekstu pod wideo

Głównym bohaterem jest Rookie, który zostaje wyrzucony na brzeg tajemniczej wyspy po katastrofie. Reszta załogi jest rozproszona lub nie żyje. Uzbrojony w duży hak i posiadający nieskończoną umiejętność uników, Rookie dociera do obozu zbudowanego przez kilku ocalałych. Następnie zostaje wysłany na misję odnalezienia załogi i sposobu na ucieczkę z wyspy.

Rozgrywka - Mark of the Deep

W Mark of the Deep początkowo gracz ma do dyspozycji tylko hak, ale szybko zdobywa nowe sposoby zadawania obrażeń, zaczynając od pistoletu skałkowego, który pozwala naładować strzały, by zadać wysokie obrażenia pojedynczym przeciwnikom. Broń ta jest również przydatna do aktywowania odległych przełączników, co jest częstym elementem rozgrywki. Większość gry polega na eksploracji obszarów, odblokowywaniu skrótów oraz szukaniu specjalnych przełączników, które otwierają drogę do bossów.

Pokonanie bossa lub odkrycie nowego obszaru nagradza gracza nową bronią, relikwią lub umiejętnością usuwania przeszkód, co otwiera kolejne lokacje – podobnie jak w klasycznych metroidvaniach. Bossowie stawiają poprzeczkę wyżej, a starcia z nimi opierają się na rozpoznawaniu ich ataków. Należy zwracać uwagę na dwa główne elementy: po pierwsze, większość przeciwników ma ataki szarżujące; po drugie, przeciwnicy śledzą ruchy gracza, więc próba uniku w ostatniej chwili lub zbyt wczesne wciśnięcie przycisku może skończyć się zadaniem obrażeń.

Wraz z postępami ratujemy członków załogi, którzy następnie trafiają do naszej bazy wypadowej, gdzie pojawiają się nowe opcje i możliwości, np. możliwość  kupowania przedmiotów czy ulepszania ekwipunku.

Wideo - Mark of the Deep

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper