Mass Effect 2: Przybycie - opis gry
Mass Effect 2: Przybycie to gra fabularna z elementami strzelaniny z perspektywy trzeciej osoby wyprodukowana przez BioWare Corporation i wydana przez Electronic Arts - tytuł ukazał się Xbox 360, PlayStation 3 oraz Windowsa, a później na Xbox One. Potem rozszerzenie pojawiło się w wersji odświeżonej na PlayStation 4 (Mass Effect: Edycja Legendarna).
Produkcja nie zmienia ogólnych założeń wersji podstawowej, czyli jest przedstawiciel "kosmicznego rpg-a z elementami strzelaniny". Gracz wciela się w osobę zarządzającą załogą i wspólnie z nią zwiedza kosmos, bada planety, ratuje ocalałych czy walczy z wrogo nastawionymi istotami. Poza nią istnieje także możliwość eksploracji zaproponowanego w ramach rozszerzenia, z racji jego konstrukcji może robić to wyłącznie protagonista serii, Shepard - z tej racji istotnym elementem rozgrywki jest unikanie otwartej konfrontacji. Ukończenie przedstawionej w ramach dodatku historii, przewidzianej tak jak podstawka wyłącznie dla pojedynczego gracza, czy rozszerza wiedzę na temat uniwersum Mass Effect.
Fabularnie gra osadzona jest w okolicach wydarzeń z Mass Effect 2, serwując częściowo wprowadzenie do Mass Effect 3. Przedstawiona tam linia fabularna skupiona jest wokół Dr. Amandy Kenson, uwięzionej przez przedstawicieli rasy Batarian. Shepard zostaje wysłany przez admirała Hacketta celem uratowaniu pani naukowiec ze względu na informacje, jakie ta posiada (dokładnie chodzi o zagrożenie ze strony pewnego potężnego bytu).
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych