Shadowrun: Dragonfall

Shadowrun: Dragonfall

9,0
1 oceny

Ocena wg platformy:

PC 9.0
Mobile -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Harebrained Schemes
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG taktyczny,   RPG
Premiery
Świat:
27.02.2014
Europa:
27.02.2014
Producent:
Harebrained Schemes
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG taktyczny,   RPG
Premiery
Świat:
27.02.2014
Europa:
27.02.2014

Shadowrun: Dragonfall - opis gry

Shadowrun: Dragonfall to taktyczna gra RPG wyprodukowana przez studio     Harebrained Schemes. Tytuł ukazał się na PC, urządzeniach przenośnych i konsolach (jako część wydania zbiorczego Shadowrun Trilogy). Był on rozszerzeniem do Shadow Returns.

Fabuła - Shadowrun: Dragonfall

Dalsza część tekstu pod wideo

Akcja gry rozgrywa się w uniwersum znanym z tradycyjnej gry RPG pt. Shadowrun. Wydarzenia ukazane w produkcji Harebrained Schemes rozgrywają się w 2054 roku w anarchistycznym Berlinie. Ponad czterdzieści lat wcześniej miała w nim miejsce operacja wojskowa, w wyniku której spacyfikowany został wielki smok Feuershwinge terroryzujący miasto. Nasza postać wraz ze swoimi kompanami wplątuje się w intrygę mającą związek z tym wydarzeniem. 

Rozgrywka - Shadow: Dragonfall

Założenia rozgrywki nie uległy zmianie względem podstawki. Przygodę rozpoczynamy od stworzenia własnej postaci. Wybrać możemy płeć, rasę (spośród pięciu) oraz archetyp (jeden z sześciu). 

Gra jest zasadniczo liniowa, choć w niektórych miejscach daje nam swobodę działania w realizowaniu wytycznych. Możemy dla przykładu konwersować z innymi postaciami (parametry wpływają na dostępność opcji dialogowych) czy wchodzić w interakcje z różnymi elementami otoczenia, np. przesuwać obiekty lub hackować terminale. Zdolności pomagające w prowadzeniu śledztwa zależne są od archetypu. 

Walki są turowe, a w ich trakcie możemy chować się za niektórymi elementami otoczenia, by uniknąć obrażeń. Używanie umiejętności regulują punkty AP.

W Shadowrun: Dragonfall zaimplementowano system rozwoju. Wraz z postępami otrzymujemy punkty, które następnie możemy zainwestować w rozwój podopiecznego/podopiecznej.

Gra daje nam możliwość werbowania najemników jak pierwowzór, ale oprócz tego towarzyszą nam stale również inni członkowie zespołu. 

Wideo - Shadowrun: Dragonfall

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper