The Making of Karateka - opis gry
The Making of Karateka to interaktywny dokument poświęcony powstawaniu gry Karateka z 1984 roku. Za jego produkcję odpowiadało studio Digital Eclipse. Tytuł ukazał się na PC (Steam) oraz konsolach PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series i Nintendo Switch.
Zawartość - The Making of Karateka
The Making of Karateka nie jest grą sensu stricto, tylko – jak określają to twórcy – interaktywnym dokumentem o Karatece, jednej z najlepiej sprzedających się gier 1984 roku i jednocześnie jednym z klasyków branży gier video autorstwa Jordana Mechnera.
Twórcy oddali nam do dyspozycji interaktywne muzeum, które możemy zwiedzać w swoim tempie. Znajdziemy w nim rozmaite dokumenty projektowe, materiały video, a nawet grywalne prototypy (niektóre z nich nigdy wcześniej niewidziane). Będziemy się mogli także dowiedzieć wielu innych rzeczy, np. skąd wziął się w Karatece wątek miłosny inspirowany hollywoodzkimi filmami.
The Making of Karateka zawiera też dwie gry. Pierwszą z nich jest Karateka Remastered, współczesny remaster Karateki oferujący wyciętą wcześniej zawartość, komentarze twórców, osiągnięcia/trofea oraz szereg innych dodatków. Drugi tytuł to natomiast Deathbounce: Rebounded, niewidziany wcześniej prototyp dynamicznego twin-stick shootera zaprojektowany przez Jordana Mechnera.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych