Triangle Strategy VR - opis gry
Triangle Strategy to turowa gra strategiczna wyprodukowana przez Frima Studio i wydana przez Square Enix. Tytuł ukazał się pierwotnie na Nintendo Switch. Wersja na Meta Quest została przebudowana z myślą o wirtualnej rzeczywistości.
Fabuła - Triangle Strategy VR
Główne założenia pozostały bez zmian. Akcja gry rozgrywa się na kontynencie Norzelia. Opowiadana w niej historia kręci się między trzema państwami, Glenbrook, Aesfrost oraz Hyzante, które wojują między sobą o topniejące zasoby soli i żelaza. Głównymi bohaterem jest pochodzący z arystokratycznej rodziny Serenoa Wolffort, jego przyjaciel z dzieciństwa książę Roland oraz narzeczona Frederica Aesfrost. Trójka się w konflikcie zwanym Saltiron War.
Rozgrywka - Triangle Strategy VR
Triangle Strategy to klasyczna strategia turowa przywodząca na myśl gry takie jak Fire Emblem czy Final Fantasy Tactics. Trzon rozgrywki jest tu bardzo podobny - jednostki nasze i naszego przeciwnika poruszają się po trójwymiarowych mapach podzielonych na mniejsze kwadratowe pola. Każda postać/jednostka biorąca udział w starciu opisana jest za pomocą parametrów i posiada pewien zestaw umiejętności, których rodzaj zależny jest od klasy. Podczas bitew wytyczne bywają różne, jednak najczęściej jest to wyeliminowanie określonej liczby nieprzyjaciół. Produkcja Artdink/Square Enix pozwala nam dodatkowo korzystać z elementów otoczenia lub wpływać na nie na różne sposoby. Dla przykładu istnieje możliwość, by spalić drewnianą chatę i tym samym zmienić warunki panujące na mapie.
Jedną z głównych atrakcji jest jej nieliniowa struktura. Pomiędzy bitwami mamy niekiedy możliwość dokonania kluczowych decyzji. Rzutują one na jedną z trzech wartości (moralność, wolność, użyteczność), to zaś wpływa na bieg fabuły, w tym chociażby na to, kto do nas dołączy, a kto stanie się śmiertelnym wrogiem. Twórcy przygotowali wiele zakończeń, a przejście kampanii zajmuje ok. pięćdziesięciu godzin.
Nowości - Triangle Strategy VR
Wersja na Meta Quest nie oferuje zupełnie nowej zawartości. Zmiany dotyczą przede wszystkim stylu prezentacji i sterowania, pozwalając nam np. dowolnie przybliżać/oddalać widok i obserwować pole bitwy z dowolnej perspektywy.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych