Zero the Kamikaze Squirrel

Zero the Kamikaze Squirrel

0,0
0 oceny

Ocena wg platformy:

PS5 -
XSX|S -
NS -
PS4 -
XONE -
SNES -
SMD -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Iguana Entertainment
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Platformowa
Premiery
Świat:
1994
Europa:
1994
Producent:
Iguana Entertainment
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Platformowa
Premiery
Świat:
1994
Europa:
1994

Zero the Kamikaze Squirrel - opis gry

Zero the Kamikaze Squirrel to dwuwymiarowa platformówka wyprodukowana przez studio Iguana Entertainment. Tytuł ukazał się pierwotnie na konsolach SNES i Sega Mega Drive, a później trafił też na PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S i Nintendo Switch. Jest on spin-offem serii Aero the Acro-Bat.

Fabuła - Zero the Kamikaze Squirrel

Dalsza część tekstu pod wideo

Produkcja studia Iguana Entertainment to spin-off serii Aero the Acro-Bat. Gra pozwala nam się wcielić w latającą wiewiórkę Zero, która, a w zasadzie który w głównych odsłonach cyklu stał po ciemnej stronie mocy. Tym razem jednak jego przeciwnikiem nie jest nietoperz Aero, tylko zły drwal Jacques Le Sheets. Zero próbuje powstrzymać go przed wycinką Stony Forest.

Rozgrywka - Zero the Kamikaze Squirrel

Zero the Kamikaze Squirrel to, podobnie jak główne części serii, dwuwymiarowa platformówka. Na przejście czeka tu piętnaście sporej wielkości plansz, które możemy swobodnie eksplorować w poszukiwaniu znajdziek czy ukrytych pomieszczeń. Tu i ówdzie da się wchodzić w interakcje z otoczeniem, np. odciąć balon, by dostać się do wyżej położonych miejsc.

Zero dysponuje różnymi umiejętnościami. Potrafi między innymi wykonywać podwójny skok, używać nunchaku, ciskać shurikenami (ich liczba jest jednak ograniczona) czy szybować w powietrzu. Może nawet korzystać z lunety, by móc patrzeć dalej w wybranym kierunku – patent przydaje się wówczas, gdy nie wiemy, co nas czeka.

O stanie zdrowia Zero informują literki “Z” w rogu ekranu. Nasz podopieczny może odnieść obrażenia czterokrotnie nim wyzionie ducha.

Na nowych sprzętach gra doczekała się usprawnień quality of life, jak możliwości przewijania czasu czy robienia save’a w dowolnym momencie. Twórcy dodali również galerię z grafikami i filtry graficzne.

Wideo - Zero the Kamikaze Squirrel

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper