Poważny błąd w Dark Souls II: Scholar of the First Sin zostanie załatany

PC-towi gracze Dark Souls II od momentu premiery walczą z przedziwnym błędem, do którego ostatecznie się przyzwyczaili uznając, że "tak przecież musi być". Mowa tutaj o wytrzymałości przedmiotów przypisanej do płynności gry.
Otóż gdy gra działa w 30 klatkach na sekundę, to wytrzymałość przedmiotów jest normalna. Gdy odpali się ją w 60 - przedmioty niszczeją dwa razy szybciej. Ponad rok apeli nie pomagał. From Software ignorowało te apele. Ale po premierze wersji na PS4 i kolejnej fali narzekania - to się zmieni.
Na oficjalnej stronie pojawiła się zapowiedź łatki, która porusza temat wytrzymałości. Jednak tłumaczenie było na tyle niefortunne, że Kotaku skontaktowało się z zachodnim oddziałem Bandai Namco i uzyskało potwierdzenie:




Poprawka zostanie wydana na PS4, PC i Xboksie One i poprawi błąd z wytrzymałością związaną z płynnością gry. Pracujemy nad ustaleniem daty wydania tej poprawki, ale na ten moment nie mamy jeszcze żadnej ustalonej. Poza błędem z wytrzymałością, aktualizacja gry poprawi wiele innych błędów.
No i mamy kolejny przykład, że z kupnem gier nie warto się śpieszyć.