Shank to God of War w 2D?
Kojarzycie taki tytuł jak Shank? Jeśli nie to musicie szybko nadrobić zalęgłości, bowiem jest to jedna z tych produkcji, które mogą przyczynić się do renesansu dwuwymiarowych platformówek. Bardzo brutalnych platformówek, trzeba dodać…
Kojarzycie taki tytuł jak Shank? Jeśli nie to musicie szybko nadrobić zalęgłości, bowiem jest to jedna z tych produkcji, które mogą przyczynić się do renesansu dwuwymiarowych platformówek. Bardzo brutalnych platformówek, trzeba dodać…
Jeszcze niedawno mówiło się, że dwuwymiarowe produkcje wąchają kwiatki od spodu, jednak przykład Machinarium pokazał, że wciąż jest zapotrzebowanie na tego typu tytuły. Shank postawi przede wszystkim na akcję i emanującą z ekranu przemoc. Nasz główny bohater będzie musiał przebrnąć przez kilkanaście zróżnicowanych poziomów (miasto, dzungla itp.) realizując swoją prywatną vendettę. Nie zabraknie efektownych wykończeń przeciwników, walki bronią białą, palną czy pojedynków z bossami, a wszystko to w akompaniamencie krwawej rzeźni wylewającej się z ekranu. Kreskówkowa grafika w połączeniu z ciekawymi filtrami już teraz prezentuje się bardzo stylowo. Co ciekawe, fabuła również będzie trzymała poziom, czego gwarantem ma być Marianne Krawczyk – kobieta odpowiedzialna za scenariusz do praktycznie wszystkich odsłon God of War. Podczas jednego z wywiadów Krawczyk nie kryła entuzjazmu związanego z przejściem pod skrzydła Klei Entertainment
„Jestem bardzo podekscytowana, mogąc współtworzyć Shank. Zakochałam się w artworkach, postaciach i świecie stworzonym przez Klei Entertainment. Teraz wspólnie tworzymy historię pozwalającą graczom na poznanie świata, w którym wartości takie jak uczciwość czy lojalność nabierają zupełnie nowego znaczenia."
Tytuł pojawi się na PNS i XBL latem tego roku. Tymczasem zapraszam do galerii,
edit Sojer: