To Love-Ru Darkness: True Princess dostało swój spot reklamowy oraz edycję limitowaną
Kolejny symulator randkowy na kanwie anime od FuRyu, jeszcze tej jesieni trafi do sprzedaży w Japonii. W celu rozbudzenia apetytu pojawił się spot reklamowy oraz informacje o kolekcjonerce.
Telewizyjna reklamówka gry zawiera wybrane kadry z rozgrywki, czyli przeważnie scenki dialogowe. Dzięki temu możemy się nieco przyjrzeć głównemu protagoniście oraz dziewczynom próbujących zdobyć jego serce. Przy okazji posłuchamy piosenki z wejściówki gry “Koiiro Shikoukairo”, za którą odpowiada japoński girlsband Luce Twinkle Wink. Narratorem w klipie jest jedna z bohaterek tj. Haruna Sairenji. Głos podkłada jej Sayuri Yahagi.
W grze prześledzimy miłosne przygody młodzieńca imieniem Rito, który po utracie pamięci musi na nowo ułożyć sobie relacje z jedenastoma dawnymi przyjaciółkami i koleżankami. Oczywiście odbędzie się to przy akompaniamencie bielizny oraz kawałków nagich ciał. Premiera tytułu na konsolkę PS Vita odbędzie się 5 listopada. Wersja fizyczna kosztować będzie 6980 jenów (~222 zł), a cyfrowa - 6480 jenów (~205 zł).
Do sprzedaży trafi również edycja limitowana w cenie 8980 jenów (~285 zł) zawierająca:
- ekskluzywną ilustrację,
- wzorowane na tych obecnych w grze "google rentgenowskie" (pozwalające dojrzeć bieliznę u bohaterek przez ubranie),
- koc z motywem "Momo x Mea" śpiących razem w objęciach,
- jedenaście alternatywnych okładek z bohaterkami z gry.