Hatsune Miku: Project Diva Future Tone na PS4 zadziała w rozdzielczości 1080p i 60 klatkach
Podczas wczorajszego spotkania “Sega feat. Hatsune Miku Project” odbywającego się w ramach imprezy Tokyo Games Show 2015, Sega ujawniła nieco tajemnic na temat . Wygląda jednak na to, iż samej gry nie dostaniemy zbyt szybko.
Kolejna gra rytmiczno-muzyczna z piosenkareczką Miku, która wywodzi się z automatów arcade Segi, z salonów rozrywki przeniesie się wkrótce pod domowe strzechy, zasilając bibliotekę tytułów konsoli PlayStation 4. Niestety dla kolekcjonerów pudełek, będzie dystrybuowana tylko w wersji cyfrowej. Producent Hiroshi Utsumi potwierdził, że jego produkcja bez problemu zadziała w rozdzielczości 1080p oraz 60 klatkach.
Japońska premiera jest planowana na 2016 rok, lecz tytuł w sprzedaży pojawi się dopiero jakiś czas po debiucie innej gry z wirtualną wokalistką, czyli . Nie potwierdzono jednak czy chodzi o termin marcowy, gdy w KKW pojawi się wersja na PS Vitę. Twórcy oficjalnie chcą uniknąć znużenia gracza rozgrywką, do czego mogłoby dojść, gdyby dwie wymienione pozycje pojawiły się w bliskim odstępie czasu. Oczywiście w tle pobrzękują pieniądze, bo większość graczy pewnie nie kupiłaby wtedy obu produkcji, tylko wybrałaby sobie najbardziej pasującą.
Odnośnie sprawy Hatsune Miku Project: VR Tech Demo oraz "okularów" PlayStation VR, Utsumi powiedział, że projekt doczeka się pełnej realizacji dopiero, kiedy zdobędzie wystarczającą popularność. Poniżej w galerii znajdziecie kilka pierwszych obrazków z konsolowej "Future Tone".