Sony wyjaśnia, dlaczego PlayStation VR będzie najlepszy wyborem

Technologie
1932V
Sony wyjaśnia, dlaczego PlayStation VR będzie najlepszy wyborem
Paweł Musiolik | 10.10.2015, 14:36

W 2016 roku miejsce będzie miał pojedynek wirtualnej rzeczywistości. Sony stanie w szranki z Facebookiem, który do walki wystawi Oculus Rifta, a obok będzie przecież równie mocne Valve ze swoim Vive. Sony jeśli chce by PlayStation VR się liczyło musi mieć jakąś przewagę nad konkurencją. I poza grami od studiów 1st party ma to być jakość obrazu.

O tym, że w wirtualnej rzeczywistości obraz musi być jak najlepszej jakości wiadomo nie od dziś. Dlatego PS VR zaoferuje odświeżanie na poziomie 120 Hz. A co z samym obrazem?

Dalsza część tekstu pod wideo

Dr. Richard Marks w trakcie rozmowy z Tom's Hardware, wyjaśnił w czym będzie leżała siła wyświetlacza w PlayStation VR. W ekranie o rozdzielczości 1080p, zastosowane zostaną piksele na które składać będą się trzy subpiksele RGB. Sony bardzo mocno skupia się na tym, by wyświetlacz był jak najlepszej jakości i oferował jak największe pole widzenia.

Czy to wypali i ile będzie kosztowało dowiemy się prawdopodobnie w nadchodzących miesiącach.

Źródło: http://wccftech.com/sony-dev-explains-ps-vr-screen-crisper-project-started-late-2010/

Komentarze (61)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper